آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سلامت مردم و صیانت ازمنابع همواره باید مدنظرمحیط زیست قرارگیرد

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: اقدامات حفاظت از محیط زیست بایستی همواره در راستای حراست از دو مقوله مهم سلامت مردم و صیانت از منابع حیاتی است.

هدایت الله جمالی پورˈ روز دوشنبه در حاشیه افتتاح سیستم پایش لحظه ای پساب و تصفیه هوای کارخانه، افزود: از تمامی واحدهای صنعتی مستقر در شهرستان انتظار است تا همانطور که در خدمت تولید هستند در خدمت سلامت مردم نیز باشند و تنها سود حاصله را در نظر نگیرند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی واحدهای صنعتی مستقر در سطح شهرستان ملزم به رعایت استانداردهای لازم زیست محیطی هستند، اظهار داشت: چنانچه واحدهایی خلاف این امر اعمال کنند دیگر در شهرستان جایی نخواهند داشت و خروج جدی آن ها از شهرستان در دستور کار قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: واحدهای صنعتی باید از فرصت ایجاده شده از سوی سازمان محیط زیست استان نهایت استفاده و بهره وری را کرده و به سیستم های پایش لحظه ای مجهز شوند و آلایندگی دستگاههای خود را کاهش و یا به صفر برسانند.

جمالی پور تاکید کرد: دستگاههای داخل حوزه شهرستان نیز با جدیت پیگیر این امر باشند و امیدواریم که تمامی واحدهای صنعتی اعم از تولیدی و خدماتی به سلامت مردم و صیانت از منابع حیاتی محیط زیست که سرمایه اصلی کشور برای نسل آینده است توجه کافی داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.