آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نماینده مجلس :جوانان نخبه سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند

 تعدادی از نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با جوانان نخبه باقرشهر از توابع شهرستان ری دیدار و گفت وگو کردند.

حسین طلاˈ ، ˈ لاله افتخاری ˈ و ˈمجتبی رحماندوستˈ روز /دوشنبه/ در محل سالن اجتماعات شهرداری باقر شهر ضمن دیداربا نخبگان جوان از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تنها با خدمت گزاری به مردم می توانیم دین خود را به شهدای گرانقدر و خانواده های معظم آنان ادا نماییم.

ˈحسین طلاˈ افزود: همه ما در هر جایگاه و مسولیتی که باشیم سرباز ولایت و یک رزمنده هستیم.

وی مشارکت متخصصان جوان برای رفع مشکلات کشور در این برهه زمانی بسیار با اهمیت دانست و گفت: بایستی با همراهی جوانان ضمن آسیب شناسی و یافتن راهکار برای مشکلات کشور از تخصص آنان بیش از پیش بهره مند شویم زیرا جوانان نخبه سرمایه ارزشمند نظام اسلامی هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ، نشست های مسوولان با جوانان نخبه منطقه در عبور از تنگناهای مدیریتی را بسیار اثر گذار دانست و خواهان استمرار هرچه بیشتر برگزاری اینگونه جلسات راهبردی شد.

*** حمایت از نخبگان در راستای جامه عمل پوشاندن به شعار سال رهبری بسیار اثرگذار است

رییس فراکسیون نخبگان مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این دیدار اظهار داشت: برای استفاده از علم و دانش نخبگان همه نهادها و دستگاههای اجرایی باید دست به دست هم دهند و از ظرفیت های آنان نهایت استفاده و بهره مندی صورت گیرد.

ˈلاله افتخاریˈ با اشاره به راهبرد هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 93 تحت عنوان ˈ اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ حمایت از نخبگان را در راستای جامه عمل پوشاندن به تدبیر رهبری بسیار اثرگزار دانست و گفت: این امر نیز میسر نخواهد شد مگر اینکه در کشور تلاش های مضاعفی انجام شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی وجود جوانان مستعد در منطقه باقر شهر را برای پویایی هرچه بیشتر منطقه بسیار ارزشمند دانست و افزود: مدیران و مسوولان باقر شهر برای خدمت بهینه و علمی به طور حتم به استعدادهای جوانان نخبه نیازمند هستند.

وی با بیان اینکه باقر شهر نسبت به دو سال گذشته تفاوت بسیاری کرده است، تصریح کرد: تعامل جوانان با مسوولان زمینه رشد و توسعه باقر شهر را بیش از گذشته فراهم خواهد کرد.

*** همه ما باید پیرو راه شهدا باشیم

دیگر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در این نشست نیز در سخنانی با بیان اینکه، همه ما بایستی پیرو راه شهدا باشیم، خطاب به جوانان نخبه باقر شهر گفت: هرکدام از شما با هوش و استعدادتان می توانید در بخش های مختلف خدمتگزار مردم باشید.

ˈمجتبی رحماندوستˈ با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به دیدگاه های نخبگان، بیان داشت: متاسفانه برخی افراد نخبه از سوی مسوولان مورد توجه قرار نمی گیرند در حالی که می بایست از ظرفیت همه نخبگان در حوزه های تخصصی استفاده شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های منسجم اینگونه جلسات و نشست های صمیمی با اقشار مختلف مردم به ویژه نخبگان جوان بیش از پیش برگزار شود.

نشست تعدادی از نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس نهم با نخبگان جوان با حضور ˈاستاد فرجˈ شهردار باقر شهر و اعضای شورای اسلامی این منطقه در سالن اجتماعات شهرداری باقر شهر برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.