آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سه کامیون کمک های موردنیاز زلزله‌زدگان کرمانشاه از شهرری ارسال شد

به گزارش راگانیوز ؛ سید ناصر موسوی مسئول ستاد مدیریت بحران شهرستان ری ،  از آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان ری برای مواجهه با مشکلات احتمالی خبر داد و گفت: این ستاد مصوباتی را که در این زمینه داشته است، به طور کامل اجرایی کرده است تا اگر خدایی نکرده حادثه ای بروز کرد، ادارات ذی ربط بتوانند با آمادگی کامل به انجام وظایف محوله بپردازند.وی در خصوص زمین لرزه شب گذشته در غرب کشور تصریح کرد: زمین لرزه در گسل های جنوب تهران بسیار خفیف بود و خساراتی به بخش های شهری و روستایی جنوب استان تهران وارد نکرده است.

موسوی با اشاره به اینکه شهرداری ها، بخشداری ها، آتش نشانی، هلال احمر و تمامی نیروهای امدادی در حال آماده باش هستند، تاکید کرد: مردم آرامش خود را حفظ کنند. در این شرایط مردم تنها کاری که می توانند بکنند حفظ آرامش است.

وی در ادامه به ارسال کمک های هلال احمر شهرستان ری اشاره کرد و گفت: عصر امروز سه کامیون مواد غذایی و لوازم مورد نیاز برای زلزله زدگان کرمانشاه ارسال کردیم و هماهنگی های لازم برای اعزام نیروهای امدادی توسط هلال احمر انجام شده است.

به گزارش آفتاب ری؛ موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمان وقوع زمین لرزه ای را ساعت ۲۱ و پنج دقیقه و ۳۵ ثانیه در غرب کرمانشاه ثبت کرده است. براساس این گزارش، این زلزله در چهار کیلومتری ازگله، ۳۴ کیلومتری تازه آباد ثلاث باباجانی و ۳۹ کیلومتری شهر حلبچه کردستان عراق به وقوع پیوسته است که پس لرزه های این زمین لرزه در بسیاری از استان های غرب کشور هم رخ داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.