آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سپاس گزاری از خانواده شهدا و ایثارگران نباید در زمان ،مکان و مناسبت خلاصه شود

به گزارش راگانیوز ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در مراسم اجرای طرح سپاس  و دیدار با 60خانواده شهدا و ایثارگران در خیابان شهادت که با حضور مدیر کل بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران و عموم حاضران گفت: به فرمايش مقام معظم رهبري همه ما وظیفه داریم که به ديدار خانواده شهدا برويم و از آن ها سپاسگزاري كنيم.
وی ادامه داد:شهدا با ایثار و از جان گذشتگی خود و خانواده این بزرگواران و ایثارگران و جانبازان با ایستادگی و مقاومت موجب شدند که امروز جمهوری اسلامی ایران در بالاترین درجات و بهترین شرایط از لحاظ امنیت و ارامش و عزت قرار دارد.

نصرالله در ادامه این سخنان خود با تاکید که خانواده شهدا و ایثارگران زحمات بسیاری را داشته و تا امروز  كشيدند و بر همین مبنا همه ما وظیفه داریم که با سپاسگذاری از این خدمت و از خودگذشتگی آنها تجلیل و تقدیر کنیم که البته هر مقدار هم که تلاش کنیم نمیتوانیم مقداری از این رشادت انها را ارج نهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در ادامه با اشاره به طرح سپاس در خيابان شهادت كه يكي از نمادهاي دفاع مقدس در شهرري هست اظهار داشت در اين خيابان حدود ١٥٠شهيد تشييع شده است و هم اکنون ١٠٠خانواده شهيد و ٦٠ جانباز و آزاده در اين خيابان ساكن هستند که حال و هوای خاص و شرایط ویژه ای را همگون با نام خیابان در این منطقه ایجاد کرده است که ذخیره ای ارزنده برای شهرستان ری از لحاظ معنوی محسوب میشود.

نصرالله در خاتمه متذکر شد:امروز با حضور عموم مردم و مسئولان استانی و شهرستانی در طرح دو سپاس از خانواده این عزیزان در خیابان بهشت تقدیر و تجلیل خواهیم کرد شاید گوشه ای از خدمات این عزیزان را ارج نهاده باشیم.

ایثار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.