آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سیره شهدا باید چراغ راه مسئولان نظام قرار گیرد

خبرگزاری فارس: سیره شهدا باید چراغ راه مسئولان نظام قرار گیرد

به گزارش راگانیوز ، معاون اداری و مالی شهرداری کهریزک در آیین بزرگداشت هفدهمین سالروز شهادت حاج حسن درختی، زنده نگاه داشتن یاد و خاطر شهدا را یکی از مهمترین رسالت‌های مسئولان  برشمرد و اظهار داشت: بسیاری از شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس چنان رشادت و دلاوری‌های بی‌دریغی از خود نشان داده‌اند که از آن‌ها می‌توان به عنوان اسطوره‌های جنگ تحمیلی یاد کرد.

وی اضافه کرد: شهید حاج حسن درختی یکی از همان مردان غیوری است که به دلیل حضور مستمر و تأثیرگذارش در جبهه‌های جنگ و اخلاق و مروت و مردانگی‌اش پس از اتمام جنگ و سپری کردن دوران سخت جانبازی، زبانزد همه اهالی شهر است.

عبدالله بیاتی معتقد است، همه مدیران و حتی اهالی شهر وظیفه دارند تا سیره این شهید بزرگوار و سایر شهدای شهر را به‌عنوان چراغ راه انتخاب کرده و نسل چهارم انقلاب را با آرمان‌ها و عقاید شهدا آشنا کنند تا از مسیر اصلی انقلاب منحرف نشوند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از متولیان برگزاری یادواره شهید درختی اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا، تلنگری بر مرور خاطرات و سجایای اخلاقی شهدا و یادآوری وصایای آنها به نسل امروز است که امیدواریم این راه همچنان ادامه داشته باشد و شهرداری نیز به عنوان متولی شهر در حد بضاعت خود حامی برگزاری یادواره‌های شهدا خواهد بود.

گفتنی است، آیین بزرگداشت هفدهمین سالروز شهادت حاج حسن درختی، با حضور مسئولان و اهالی شهر کهریزک و همرزمان جانباز شهید بر سر مزار وی در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) برگزار شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.