آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آغاز دور دوم آموزش خط سفید به رانندگان منطقه 20 تهران

خبرگزاری فارس: آغاز دور دوم آموزش خط سفید به رانندگان منطقه 20 تهران

به گزارش راگانیوز ، ابوذر ریاضی ظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب استان تهران از شروع دور دوم و تکمیلی مجموعه آموزش‌های طرح خط سفید به 300 نفر از اتوبوسرانان این منطقه جنوبی خبر داد.

وی با بیان این مطلب گفت: به‌دنبال فعالیت‌های آموزشی طرح خط سفید، در دور اول آموزش‌های مقدماتی به رانندگان حمل و نقل عمومی، 3 هزار تاکسیران، 3 هزار راننده موسسات کرایه اتومبیل و 300 اتوبوسران آموزش دیده‌اند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به حضور عوامل پلیس راهور در دوره‌های آموزشی افزود: دور دوم مجموعه آموزش‌های قوانین راهنمایی و رانندگی با محوریت خط سفید به اتوبوسرانان آغاز شده است که هر دو هفته به صورت مداوم برگزار می‌شود.

وی ارائه آموزش‌های هدفمند به رانندگان و شهروندان را در ارتقای فرهنگ ترافیکی بسیار تاثیرگذار برشمرد و بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون نیز 21 هزار دانش آموز در 120 مدرسه منطقه 20 تحت آموزش‌های مبانی ترافیکی قرار گرفته‌اند و همچنان این روند آموزشی در مراکز آموزشی ادامه دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 توسعه زیرساخت‌های ترافیکی در قالب امحای خطوط غیراستاندارد، خط کشی های جدید بر اساس استانداردهای فنی، روکش آسفالت، ایجاد کانال‌های عابرپیاده، ساماندهی ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی، مناسب‌سازی گذر عرضی عابران پیاده و بهسازی تابلوهای ترافیکی معابر، و ایمن‌سازی بزرگراه‌ها و شریان‌های اصلی از دیگر اقدامات طرح خط سفید است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.