آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شروع کارگاه های آموزشی” قصه عشق” با استقبال جوانان روبروشد

000
به گزارش راگانیوز ، چهارشنبه ،26/03/95 ،اولین دوره کارگاه های آموزشی با حضور خانم دکتر کربلایی ،استاد داتشگاه و از مشاوران مراکز مشاوره شمیم با استقبال بی نظیر بانوان و اقایان جوان باقرشهر روبرو شد.
کارگاه این هفته با موضوع “آموزش مهارت ارتباط زوجین (مهارت دهگانه)” و با هدف بهبود ارتباط زن و شوهر در ارتباط کلامی تشکیل شد .
لازم بذکر است؛ در پایان کارگاه ، با توجه به مسائلی که بیان شدو آگاه سازی های صورت گرفته درمواجه مشکلات ارتباطی زن و شوهر، بنابردرخواست حاضرین در کارگاه ،مشاوره های فردی با خانم دکتر کربلایی صورت گرفت.
همچنین؛ همزمان با برگزاری این کارگاه ها ، حضور کارشناس مذهبی و مشاوران در مجالس قرآن خوانی در سطح باقرشهراز دیگر برنامه های طرح “قصه عشق” در ماه مبارک رمضان میباشد که ضمن آشنایی آحاد مردم با طرح و همچنین صحبت در مورد جایگاه خانواده ،اهمیت سازش در اسلام و قبح طلاق ،بتوانند از حضور کارشناس در جمع خود استفاده نمایند.
گفتنی ست؛ این برنامه ها تا پایان ماه مبارک رمضان در مجالس قرآن خوانی ،مساجد،حسینیه ها و منازلی که اعلام آمادگی کرده اند به همت حوزه بسیج خواهران باقرشهر ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.