آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شناسنامه دار شدن پروژه‌های شهری منطقه ۲۰ تهران

به گزارش راگانیوز ؛ فرهاد افشار پیش از ظهر سه شنبه در جلسه بررسی برنامه اجرایی مدیریت شهری منطقه در سال از تدوین برنامه عملیاتی یک ساله طبق سند برنامه راهبردی شهرری خبر داد و گفت: تمامی پروژه‌های شهری مدیریت شهری منطقه ۲۰ در سال ۹۸ برنامه محور و با چشم انداز “ری؛ شهر ایرانی اسلامی پیشرو” انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: فعالیت معاونت‌های اجرایی در سال جاری، برنامه محور و طبق سند راهبردی شهرری اجرا و به زودی تدوین برنامه عملیاتی یک ساله شهرداری منطقه ۲۰ نهایی می‌شود.

افشار با اشاره به اینکه پروژه‌های تعریف شده در این برنامه در قالب کتابچه به اطلاع سرمایه‌های اجتماعی جامعه محلی خواهد رسید، گفت: برنامه عملیاتی سال ۹۸ بر مبنای برنامه ریزی، اقدام، کنترل و پایش های مستمر تدوین شده است تا اثرگذاری پروژه‌ها افزایش یابد.

وی هدف گذاری و تعیین شاخص‌های ارزیابی را از نقاط قوت این برنامه عملیاتی برشمرد و افزود: برای هر یک از پروژه‌های تعریف شده، شناسنامه‌ای تهیه می‌شود که شامل مشخصاتی از جمله اهداف، روند پیشرفت، میزان اثرگذاری است.

افشار به موقعیت ویژه شهرری و ظرفیت‌های مهم آن و لزوم نگاه توسعه‌ای به منطقه ۲۰ اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه‌های توسعه‌ای همگام با فعالیت‌های نگهداشتی در برنامه عملیاتی یک ساله دیده شده است تا علاوه بر نگاه توسعه‌ای، سرمایه‌های شهری نیز به خوبی حفظ شود.

شهردار منطقه ۲۰ افزایش رضایت شهروندان را از مهمترین رویکردهای مدیریت شهری منطقه ۲۰ برشمرد و افزود: تدوین سند برنامه راهبردی شهرری و همچنین تهیه برنامه عملیاتی طبق این سند بالادستی، برای اولین بار در مناطق ۲۲ گانه، در منطقه ۲۰ محقق شده است.

بر اساس این گزارش “سند برنامه راهبردی منطقه ۲۰” در آذرماه سال ۹۷ با حضورشهردار تهران رونمایی شد و به عنوان سند بالادستی، خط مشی و مسیر حرکت معاونت‌ها را با چشم انداز “ری؛ شهر ایرانی اسلامی پیشرو” مشخص کرده که این اقدام برای اولین بار در شهر تهران و به ابتکار شهردار منطقه ۲۰ به اجرا رسیده است.

منبع: مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.