آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهدای مدافع حرم مدال افتخار بر سینه ملت ایران هستند

هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه درحاشیه مراسم تشییع شهدای مدافع حرم درگفت وگو با ایرنا با بیان اینکه جهان اسلام دچار یک بحران است، اظهارداشت: استکبار با راه اندازی گروه های تکفیری و تروریستی ضد اسلامی همچنان به دنبال ایجاد اختلاف بین امت اسلامی و اسلام هراسی در جهان است.

وی افزود: قربانی اصلی عملیات های تروریستی و ضد اسلامی تنها مسلمانان و مردم مظلوم و بی دفاع هستند.

جمالی پور تصریح کرد: شهرستان ری نیز در این دفاع از حریم ولایت همیشه آماده جانبازی و ایثار است و حضور گسترده مردم شهرری در تشییع پیکر مطهر 3 شهید مدافع حرم نشانه قدر شناسی و حمایت از ادامه راه این شهداست.

وی ادامه داد: آنچه که توانسته، ایران اسلامی را در مقابل هجمه ها و دسیسه های شوم و خطرناک دشمنان پیروز کند، وجود روحیه ازخودگذشتگی و ایثارگری در بین آحاد مردم به ویژه نسل جوان است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری بیان کرد: به برکت خون پاک شهدا امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری مقتدر و با امنیت بالا در سطح منطقه و جهان معرفی شده است.

جمالی پور اظهارکرد: حضور نسل جوان و نواندیش جامعه در مراسم تشییع شهدا می تواند آنها را با ایثارگری شهدا آشنا سازد از این رو باید بر غنای معنوی و فرهنگی این گونه مراسم ها بیفزاییم.

پیکر مطهر سه تن از شهدای مدافع حرم با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و برخی مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان درمراسم باشکوهی در میدان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) تشییع و به بهشت زهرا (س) انتقال یافت.

شهیدان عبدالصمد حسینی، رمضانعلی بخشی و عباس کریمی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به دست گروه های تروریستی ضد اسلامی داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پیکر مطهر شهید عباس کریمی برای آیین تدفین و خاکسپاری به پاکدشت منتقل شد.

همچنین پیکرمطهر دو شهید عبدالصمد حسینی و رمضانعلی بخشی نیز درکنار دیگر شهدای مدافع حرم در قطعه 50 بهشت زهرا(س) آرام گرفتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.