آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرداری ورامین وارد نقل و انتقالات شد/ جذب بازیکنان مطرح لیگ برتری

به گزارش راگانیوز ، تیم لیگ برتری والیبال شهرداری ورامین که در فصل گذشته با حمایت‌های شهردار و اعضای شورای شهر و تماشاگران پرشور خود به مرحله دوم لیگ برتر والیبال صعود کرد در فصل جاری لیگ برتر با حمایت مسؤولان شهرستان ورامین با قدرت وارد فصل نقل و انتقالات شد تا برای فصل جاری لیگ برتر والیبال کشور به‌عنوان مدعی قهرمانی در مسابقات حضور یابد.

*جذب بازیکنان مطرح لیگ برتری

مجید میثمی مدیر روابط عمومی باشگاه والیبال شهرداری ورامین به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: تماشاگران پرشور ورامینی در همه حال پشتیبان این تیم بوده و هستند و این تیم را همیشه مورد حمایت خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: خبرهای خوشی را در روزهای آینده با جذب بازیکنان مطرح لیگ برتر و تیم به هواداران این تیم خواهیم داد.

مدیر روابط عمومی باشگاه والیبال شهرداری ورامین در پایان گفت: از شهردار ورزشی و اعضاء شورای شهر ورامین در خصوص حمایت از تیم والیبال ورامین تشکر کرد که همیشه در کنار این تیم  هستند.

* تماشاگران ورامینی از متعصب‌ترین تماشاگران کشور هستند

مسعود غلامی بازیکن تیم ملی ایران و شهرداری ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: باشگاه شهرداری ورامین در رشته والیبال جزوه سه باشگاه برتر کشور هست

غلامی اظهار داشت: مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین جزوه مدیران با تعهد هستند که رضایت کامل بازیکنان را در سال گذشته فراهم ساختند و مطالبات مالی بازیکنان را در فصل گذشته پرداخت کردند.

بازیکن تیم ملی ایران و شهرداری ورامین تأکید کرد: تعهد مدیران تیم والیبال شهرداری ورامین باعث شده که خیلی از بازیکنان مطرح والیبال خواستار حضور در این باشگاه شده اند.

غلامی در خصوص مربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: آقای رحمان محمدی از مربیان بزرگ والیبال است که سابقه همکاری با مربی بزرگ آرژانتینی را دارد و تجارب زیادی در کنار این مربی کسب کرده و مطمئن هستم که تیم خوبی را برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر آماده خواهد کرد.

وی بیان داشت: به مدت دو سال سابقه همکاری با آقای رحمان محمدی را در گروه ملی والیبال داشته‌ام و از مربیان بااخلاق و بادانش کشور است.

بازیکن تیم ملی ایران و شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: تماشاگران ورامینی از متعصب‌ترین تماشاگران کشور هستند که با شور و شوق فراوان تیم خود را حمایت می‌کنند.

گفتنی است، تیم والیبال شهرداری ورامین در فصل گذشته تمامی مطالبات بازیکنان خود را تسویه‌حساب کرده و جزوه باشگاه‌های خوش‌حساب لیگ برتر والیبال است.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.