آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دشمن از طریق ترویج فساد به دنبال نابودی نظام اسلامی است

به گزارش راگانیوز ؛ حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) افزود: دشمنان ملت ایران زمانی که دیدند با حمله نظامی و تحریم های اقتصادی نمی توانند ضربه ای به جمهوری اسلامی ایران بزنند از راه ها ترویج فحشا و بی حجابی به ویژه درمیان نسل جوان وارد شدند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته اسپانیا جزء کشورهای اسلامی به حساب می آمد عنوان کرد: دشمنان اسلام در آن زمان توانایی مقابله نظامی با حکومت اسلامی اسپانیا را نداشته به همین جهت از روش های فرهنگی و ترویج بی حجابی و استفاده از زنان طناز و هرزه مسیحی برای انحراف جوان اسپانیا وارد شدند و موفق شدند.
شاهچراغی ادامه داد: پس از شکست مسلمانان در اسپانیا تمامی مساجد تبدیل به کلیسا شد و امروز این نقشه شوم را دشمنان برای کشور ما طراحی گرفته اند، تمامی مسئولان فرهنگی، مردم و به ویژه متدینین باید در این زمینه وارد شوند و نقشه های دشمنان را نقش برآب نمایند.
وی در ادامه به روز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اشاره کرد و اظهار داشت: نام حضرت معصومه در حقیقت فاطمه است ولی بخاطر اخلاق، عفاف و حجاب ایشان ، حضرت امام رضا(ع) نام معصومه را برای ایشان انتخاب نمودند، امروز معصومیت و پاکی حضرت معصومه می تواند الگوی خوبی برای دختران ایران زمین باشد.
امام جمعه شهرری با بیان اینکه دهه کرامت با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) آغاز و تا روز میلاد امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت یادآور شد: دهه کرامت فرصت مناسبی برای توجه به امر ولایت و تحقیق در سیره اهل بیت(ع) است و باید مردم ایران از برکات این دهه نهایت استفاده را ببرند.
شاهچراغی در پایان به پیروزی ارتش سوریه و آزادسازی استان «درعا» در روزها اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: این استان اولین محلی بود که داعش و 11 گروه شبه نظامی تروریستی وارد سوریه شدند و امروز پس از هفت سال این استان که محل اصلی تغذیه نظامی و مالی تروریست ها بود توسط ارتش سوریه آزاد شد.
وی ادامه داد: آزاد سازی استان «درعا» از لحاظ سیاسی و نظامی برای جبهه مقاومت و ارتش سوریه بسیار حایز اهمیت بود چرا که این استان هم مرز اردن و نزدیک اسرائیل است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.