آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر از تصویب طرح ساخت طبقه چهارم در خصوص برخی از اراضی باقرشهر خبر داد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، شهردار باقرشهر درگفتگو با خبرنگار ما از تصویب تراکم 240 درصدی در خصوص اراضی چرمسازی و امیرکبیر باقرشهر خبر داد .

علیرضا ناصری پورگفت : با پیگیری های شورای شهر و شهرداری در کمیسیون ماده5 استان تهران تراکم 240 درصدی درخصوص اراضی چرمسازی سابق و انبار امیر کبیر به تصویب رسید و این اراضی، املاکشان می تواند نسبت به قبل یک طبقه مازاد داشته باشد .

شهردار باقرشهر با لزوم برنامه ریزی در خصوص بافت های قدیمی شهر اظهار داشت : امروز شاهد رعایت اصول شهرسازی در بافت های جدید هستیم  مثلا درشهرک ارغوان با رعایت این اصول هم بناها مستحکم شده و هم در راستای آن رفاه شهروندان و آسایش آنها تامین می شود که این موارد حاصل رعایت اصول شهرسازی است که باید در تمامی شهر اجرا شود .

وی اراضی موجود را از بافت های جدید شهری برشمرد و تصریح کرد : با تصویب این طرح که موجب تشویق شهروندان برای ساخت و ساز در این اراضی می شود ما شاهد افزوده شدن بافت نو به شهر هستیم که در آن اصول شهرسازی رعایت شده و ایمن تر از بافت های موجود است واز طرفی از تراکم جمعیت بافت های فرسوده شهری کاسته می شود و این روال علاوه بر ایجاد شهری نو به ایمنی شهروندان نیز کمک شایانی می کند .

شهردار باقرشهر ضمن ابراز امیدواری خاظرنشان کرد : با ساخت این اراضی معضلات موجود در این محیط ها نیز برطرف خواهند شد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.