آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر از حضور حداکثری مردم در انتخابات قدردانی کرد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج شهردار باقر شهر ، در پیامی از مردم شریف و فهیم باقرشهر به دلیل حضور باشکوه و حماسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تشکر و قدردانی کردند .

در ادامه این پیام آمده است : مردم انقلابی و ولایت مدار باقرشهر بار دیگر با حضور پر شور خود در پای صندوق های رأی ، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر حماسه ای دیگر رقم زدند و با حضور حداکثری خویش برگ زرین دیگری بر دفتر نظام اسلامی افزودند .

درخشش حضور مردم در این انتخابات ، یک‌بار دیگر عظمت این ملت بزرگ را به رخ همه قدرت‌ها و بدخواهان کشاند و این حماسه ملی با لطف و عنایت الهی و همچنین قدم های محکم ملت ایران که با همدلی و همزبانی در پای صندوق های رای حاضر شدند مقدور نخواهد شد و بدون شک پیروز این انتخابات، مردم خوب ایران هستند که با عزم راسخ خود عزت ملی واقتدار ایران اسلامی را باردیگر به رخ جهانیان کشیدند.

اینجانب  از یکایک مردم شریف و غیور باقرشهر به دلیل حضور گسترده و پشتیبانی از نظام اسلامی و مایوس کردن دشمنان و بدخواهان که با اقتدار برای حفظ استقلال کشورشان در این صحنه سیاسی حاضر شده اند ، کمال تشکر را دارم و از خداوند متعال سربلندی و سرافرازی هموطنان را خواهانم  .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.