آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر : برگزاری مانورهای آماده سازی برای مقابله با بحران ضروری است

 

 
شهردار باقرشهر با اشاره به اهمیت برگزاری مانورهای زلزله گفت: تداوم آموزش و برگزاری مانورهای آماده سازی برای مقابله با بحران ضروری است.
به گزارش راگا نیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر مانور زلزله به همت ستاد حوادث غیرمترقبه با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر و جمعی از مسئولان شهر و شهرداری در دبیرستان پیامبر اعظم (ص) باقرشهر برگزار شد.
جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر با حضور در مانور سراسری مقابله با حوادث طبیعی اظهار داشت : همه شهروندان به ویژه دانش‌آموزان وظیفه دارند که پیرامون موضوع زلزله آگاهی‌های لازم را کسب کنند و با فراگرفتن این آموزش‌ها اضطراب و استرس را از خود دور کنند.
جمشید سعادتمند با تأکید بر اهمیت برگزاری این مانور گفت: همه ارگان ها و ادارات مرتبط با آمادگی لازم دور هم جمع شده اند تا ضمن مرور آموزشها ، بر اهمیت این موضوع تأکید کنند.
 ستاد مدیریت بحران و پیشگیری حوادث غیرمترقبه شهرداری باقرشهر مانور زلزله و ایمنی را با حضور دانش آموزان بخش کهریزک برگزار کرد.
مراسم نمادین مانور زلزله و ایمنی با حضور مسئولان شهرستان ری و دانش آموزان در دبیرستان پسرانه پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.
واحدهای آتش نشانی، امور شهری، سلامت از شهرداری و اداره گاز، مخابرات منطقه به همراه اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک ستاد مدیریت بحران را همراهی کرده و به طور شایسته نقش آفرینی کردند.
مانور زلزله بخش کهریزک با حضور معاون فنی و عمرانی فرماندار ویژه شهرستان ری، مسئولان شهری، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشه، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک، رئیس اداره گاز باقرشهر، رئیس مخابرات باقرشهر و جمعی از مسئولان شهرستان ری حضور داشتند.
این گزارش حاکی است، ستاد مدیریت بحران و پیشگیری حوادث غیرمترقبه شهرداری باقرشهر در نظر دارد در آینده نزدیک مانور زلزله را مطابق آخرین استاندارها به منظور آگاهی و بهره مندی شهروندان برگزار کند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.