آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر در پیامی روز شوراها را تبریک گفت

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ علیرضا ناصری پور در پیامی نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را تبریک گفت .
در این پیام آمده است :
شوراهای روستا، بخش، شهر و شهرستان در نظام حقوقی ایران اسلامی جایگاه ویژه ای داشته و با داشتن اختیارات ، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و… فعال بوده و نقش به سزایی در پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برعهده دارند.
نهاد شورا كه شالودة آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلامی دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم ، عینیت بخشید و به بركت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای كه در آن زندگی می كنند، دوچندان گردید.
در ادامه آمده است :
رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر همواره با همدلی و همیاری در راستای رفاه حال شهروندان و آبادانی شهر مجموعه شهرداری باقرشهر را با تلاش و همت والای خود بدون هیچ توقع و چشمداشتی یاری رسانده اند.
نهم اردیبهشت روز ملی شوراها را به همه اعضای محترم شورای باقرشهر که با وظيفه شناسی در حل مشکلات شهر تلاش می نمايند و با امانت، کفايت و درايت برای نيل به جامعه شهروند مدار خالصانه و صادقانه کوشش می نمايند و در جهت بالندگی ، شکوفایی ، عمران و آبادانی قدم برمی دارند تبريک و تهنيت عرض می نمايم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.