آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کوره پزخانه های شهرری 2 هزار سکنه دارد!

به گزارش  راگانیوز ،  سید احمد صفوی در حاشیه این بازدید به ویژه برنامه های هفته ملی سلامت در این منطقه اشاره کرد و گفت: همزمان با این هفته و به منظور خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار یکی از ایستگاه های سلامت مدیریت شهری منطقه 20 در محدوده کوره پزخانه های روستای محمود آباد مستقر شده است و از 5 تا 7 اردیبهشت به ساکنان این محدوده خدمات پزشکی رایگان ارائه می کنند.
صفوی با اشاره به اینکه خدمات رسانی پزشکی و مشاوره ای در این محدوده حاشیه ای، برای سومین بار در دو سال گذشته است، افزود:  24 تیم پزشکی با همکاری سازمان های مرتبط در محل کوره بغدادی مستقر هستند و خدماتی همچون دندانپزشکی، چشم پزشکی، شنوایی سنجی، خدمات آزمایشگاهی، مشاوره ای و غرباگری سلامت به ساکنان همجوار این محدوده ارائه می شود.
وی حضور وزیربهداشت و سرپرست شهرداری تهران در این محدوده را اقدام مثبت و موثری در حل مشکلات این گونه مناطق حاشیه ای دانست و گفت: خدمات پزشکی ارائه شده به ساکنان کوره پزخانه ها محدود است ولی مهمتر از خدمات پزشکی ارائه شده، جنبه اجتماعی و دیده شدن جمعیت های حاشیه نشین از سوی مسئولین، خیرین و سازمان های مردم نهاد مد نظر قرار دارد.
صفوی با اشاره به اینکه محدوده کوره پزخانه های حاشیه شهرری، 2 هزار سکنه دارد، افزود: ارائه خدمات پزشکی ایستگاه سلامت شهرداری منطقه 20 با همکاری و مشارکت پزشکان خیر و سازمان های مردم نهاد و هدف انسان دوستانه و کمک به افراد نیازمند در روستای محمودآباد مستقر شده است.
شهردار منطقه 20 برپایی ایستگاه های سلامت در نقاط پرتردد همچون ایستگاه های مترو جوانمرد قصاب و شهرری، فروشگاه شهروند، بوستان ها و میادین مهم و اجرای ویژه برنامه های آموزشی به مناسبت هفته ملی سلامت نیز اشاره کرد.
این بازدید با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان، سمیع الله حسینی مکارم سرپرست شهرداری تهران، زینت نصیری سرپرست اداره کل سلامت شهرداری تهران، هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرری، حسن خلیل آبادی و ناهید خداکرمی از اعضاء شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه 20 از نحوه خدمات رسانی پزشکی ایستگاه سلامت شهرداری منطقه 20 مستقر در روستای محمودآباد انجام شد.
صدا و سیما
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.