آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر در پیامی روز معلم را تبریک گفت

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج در پیامی ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم را به تمام معلمان پرتلاش این مرز و بوم تبریک و تهنیت گفت .

در این پیام آمده است :

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت قافله سالارمعلمان ، شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است ، که در تاریخ پرافتخار این سرزمین ، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

پیشرفت های جامعه بشری مرهون تربیت و آموزش موثر و صحیح معلمان از طریق کشف و پرورش هر جامعه است. در واقع در مسیر توسعه و بالندگی هر کشور معلمان بیش از پیش از مدیران، سیاست مداران و مسئولان رسالت خطیر آموزش و پرورش فرزندان و به سرانجام رساندن ترقی و تکامل آنان را بر عهده دارند.

در ادامه آمده است :

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری بر خود وظیفه می دانم فرا رسیدن روز معلم را به تمامی فرهیختگان و معلمان که با پرورش فرزندان ما پایه های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می نهند تبریک گفته و توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.