آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر در پیامی هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت

شهردار باقرشهر در پیامی هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ در این پیام آمده است :

هشتم آبان ماه در تقویم رسمی کشور روز “ملی پدافند غیرعامل” به ثبت رسیده که مقام معظم رهبری در فرمانی تشکیل کمیته دائمی پدافند غیرعامل را ابلاغ و از آن پس هشتم آبان ماه به عنوان روز ملی پدافند غیرعامل بر صفحه تقویم جای گرفت .

بدون شک هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی است تا کلیه مسئولین و مدیران میهن عزیز با اندیشه ای راهبردی این وظیفه ملی را که محققاً کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

در ادامه آمده است :

پدافند غیرعامل مجموعه اقداماتی است که در صورت بروز جنگ، خسارات احتمالی به حداقل میزان خود برسد به بیان دیگر سبب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان ها، تاسیسات، تجهیزات مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن خواهد شد لذا باید اصول پدافند غیرعامل در میان مدیران سطوح مختلف و مردم جامعه مورد توجه قرار گیرد که خوشبختانه تاکنون اقدامات موثری در اجرای طرح های پدافند غیرعامل در شهرداری باقرشهر انجام شده است .

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ایام این هفته ، توفیقات روز افزون همه کسانی که در این مسیر جهت انجام وظایف و رسالت های محوله تلاش می کنند را از ایزد منان مسئلت دارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.