آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر : یکی از مهمترین نهادهای مردمی شوراها هستند  

شهردار باقرشهر : یکی از مهمترین نهادهای مردمی شوراها هستند  

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج ضمن تبریک به مناسبت روز ملی شوراها گفت : شوراها به عنوان مردمی ترین نهاد هستند که با خواست و اراده مردم انتخاب شده اند و آنان به جز خدمت رسانی به مردم هدف دیگری ندارند  و اصلی ترین کارشان  پیشرفت شهر و خواست مردم است .

شهردار باقرشهر در ادامه تصریح کرد : يكي از مسائل مهم و ارزشمند در زندگی اجتماعی ، همفكری و مشورت است که دین اسلام نیز به تعامل و مشورت توجه ويژه‌ای کرده و اهميت و فواید آن را به همگان گوشزد نموده است افراد با استفاده از این رهنمودهای دینی می توانند سعادت و پیشرفت خود را تامین نمایند در همین راستا شورای اسلامی شهر و روستا نیز کاملا همین رسالت را در پیش گرفته اند .

وی با بیان اینکه هرچه همفکری ، مشورت و توانایی اعضای شورای شهر بیشتر باشد شهرداری ها نیز مقتدرتر می شوند ، افزود : توان شهرداری ها ناشی از مصوبات علمی و کارشناسی شده شوراها می باشد به همین دلیل هرچه مصوبات و تصمیمات شوراها کارشناسی شده باشد قدرت اجرائی شهرداری هم بیشتر خواهد شد .

سعید استاد فرج یاد آور شد : بدون تردید همراهی و حضور گسترده مردم در تمامی عرصه های مختلف سیاسی یکی از برگ برنده های ایران اسلامی بوده که باعث استمرار و تداوم انقلاب اسلامی شده است  در همین راستا شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت این مرز و بوم و آبادانی مملکت داشته باشند .

شهردار باقرشهر با تاکید برا اینکه شوراها می تواند گام موثری برای شهر و روستای خویش بردارند تصریح کرد : شوراها با آگاهی يافتن از خواسته‌های اساسی مردم و با استفاده از کارشناسان مجرب در حوزه های مختلف و برقراری ارتباط با مسئولين اجرايی می توانند در صدد  برطرف کردن نيازها و مشکلات مردم و شهر خود برآیند  .

وی در پایان گفت : نهم اردیبهشت ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است ما نیز این روز را غنیمت می شماریم تا از تلاش بی وقفه ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی باقرشهر قدردانی کنیم و برای این خدمتگزاران عرصه مردمی از درگاه خداوند توفیق روز افزون خواستاریم .

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.