اسمعیل شاه محمدی، نایب رئیس اول شورای هماهنگی تشکل ها وفعالان سیاسی خط امام(ره) شهرستان ری در گفت‌وگویی اظهار داشت: شهردار تهران ظاهراً شناختی از ری ندارند و اگر خبر انتصاب این آقایی که در فضاهای مجازی به عنوان شهردار منطقه ۲۰ منتشرشده است؛ صحت داشته باشد؛ دقیقاً مشخص می‌شود شهردار تهران از تاریخ؛ قدمت؛ شرایط و پتانسیل‌های فراوان ری بی‌اطلاع است و این انتصاب نشان می‌دهد به شهرری؛ قبله تهران؛ به‌عنوان یک ناحیه شهرداری نگاه می‌کنند و این نگاه هم مثل خیلی از جفاها و ظلم‌هایی است که به ری و اهالی آن شده است.

رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی شورای شهرتهران؛ ری و تجریش (لیست امید) در منطقه ۲۰ یادآور شد: مردم ری برای اولین بار در انتخابات شوراها در تهران بطور کامل به لیست امید رای دادند؛ به این امید که کارهای بزرگی در ری انجام شود.

این فعال رسانه‌ای متذکر شد: کارهای بزرگ را باید به آدم‌های بزرگ سپرد و متاسفانه شاهد هستیم که کارهای بزرگ را قرار است به آدم‌های کوچک بسپارند و این قبیل تصمیم ها مردم را مایوس و نگران می‌کند و شهر هم آسیب می‌بیند.

وی یادآور شد: شهرری جای آزمون و خطا نیست و اجازه نمی‌دهیم امورات شهری مهم؛ که به فرموده مقام معظم رهبری «ری قبله تهران است»؛ در اختیار اشخاص بی‌تجربه قرار گیرد.

دبیر حزب کارگزاران سازندگی شهرستان ری در پایان گفت: اصلاح‌طلبان ری دیگر تحمل این حجم بی‌مهری‌ها را ندارند و نمی‌توانند پاسخگوی بعضی از بی‌تدبیری‌ها باشند.