آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

صدها داروی غیر مجاز از عطاری شهرستان قرچک کشف شد

به گزارش راگانیوز ، رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک گفت: بازرسان اتاق اصناف  در راستای برخورد با متخلفان عرضه داروی غیر مجاز و قاچاق ،گشت ویژه  بازرسی از عطاری ها را اجرا کردند.

 حمیدرضا تاجیک گفت: در این گشت مشترک با شبکه بهداشت و درمان قرچک عطاری های سطح شهرستان از نظر مجوزها ، پروانه کسب و بهداشت و رعایت قیمت و اجناس  مورد بررسی قرار گرفتند و تعدادی از متحلفان تذکر شفاهی و کتبی دریافت کردند.

او افزود: پیش از این شبکه بهداشت لیست داروهای  و اجناسی که نباید در عطاری ها بفروش برسد را ابلاغ کرده بود و متاسفانه تعداد کمی از عطاری ها همچنان در حال فروش این اجناس ممنوعه هستند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک گفت: در بازرسی از عطاری ها تعداد قابل توجه ای داروی غیر مجاز و  بدون مجوز از یک عطاری در قرچک کشف شد که ارزش  ریالی این اجناس بیش از 200 میلیون ریال است.

تاجیک بیان داشت:  کلیه داروها   غیر مجاز توسط بازرسان اتاق جمع اوری و  برای معدوم سازی تحویل ماموران شبکه بداشت شد  و پرونده مسئول این عطاری به تعزیرات حکومتی  ارجاع شد.

وی با اخطار به برخی متخلفان گفت : سلامت و بهداشت مردم خط قرمز اتاق اصناف در بازرسی ها از واحدهای صنفی است و  با توجه به اهمیت سلامت مردم اجازه نمی دهیم برخی سودجویان  با  سلامت مردم بازی کنند.

برنا

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.