آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار قرچک از جداسازی آبیاری فضای سبز قرچک از آب شرب شهری با حفر۵ حلقه چاه خبر داد

به گزارش  راگانیوز ؛ محسن خرمی شریف صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در شهرداری قرچک در این خصوص اظهار داشت: اولویت کاری شهرداری قرچک این است که آبی که برای فضای سبز استفاده می‌شود را از آب شرب که با هزینه‌های بالا منتقل می‌شود جدا کند.

وی بابیان اینکه تلاشمان این است که انشعاب آب شرب از شبکه آبیاری فضای سبز جدا شود، افزود: جداسازی آب شرب از شبکه آبیاری فضای سبز یک موضوع مهم و حساس برای مدیرت شهری قرچک است که در کنار حفظ فضای سبز و استفاده از آب خام برای آبیاری فضای سبز، جداسازی آب شرب از شبکه آبیاری فضای سبز در دستور کار قرار داده‌شده است.

شهردار قرچک از آبیاری فضای سبز شهر قرچک از آب شرب شهری با حفر ۵ حلقه چاه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با حفر این ۵ حلقه چاه بر آن شدیم که از فصل تابستان بوستان‌ها و پارک جنگلی زیباشهر با آب چاه آبیاری شوند و با حفر این ۵ حلقه چاه انشا الله درآینده نزدیک ۷۰ درصد فضای سبز شهر قرچک با آب چاه آبیاری می‌شوند.

خرمی شریف بابیان اینکه هم‌اکنون کار حفر یک حلقه از چاه‌های موردنظر به پایان رسیده و هم اکنون بیش از ۶ هکتار از فضای سبز با آب چاه آبیاری می شود و مابقی نیز در دست اجرا است، تصریح کرد: اجرای حفر چاه و استفاده نکردن از آب شرب به دلیل شرایط خاص آب و هوایی، کاهش بارندگی و بالا بودن هزینه‌های آب آشامیدنی بسیار ضروری است.

وی در پایان تأکید کرد: از این ماه تلاش خواهیم کرد تا انشعابات آب شرب مصرفی برای فضای سبز شهر قرچک را کاهش دهیم و در سال ۹۸ انشعاب آب شرب برای مصارف فضای سبز حذف خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.