آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار منطقه 20 تهران: شهرری بایستی در لیگ های برتر تیم داشته باشد

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، ˈمنصور کتانبافˈ اظهار داشت: شهرری طلائی ترین شهر در ورزش کشور به شمار می آید، جوانان این شهرستان تاکنون 4 مدال طلا و یک برنز در المپیک های گذشته کسب کرده اند که حتی استانها هم این رکورد را ندارند.

وی افزود: ورزش شهرری در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است و ورزشکاران این شهر در اکثر رشته ها در تیم های ملی حضور دارند.

به گفته وی، منطقه 20 از نظر سرانه فضای ورزشی در موقعیت خوبی قرار دارد و هم اکنون 62 زمین چمن مصنوعی کوچک و همچنین سالن الزهراء 3 ویژه بانوان و چند مجموعه ورزشی بزرگ مانند قمر بنی هاشم (ع)، شهر سالم یک و دو، شهید مدرس در شهرری وجود دارد.

به گفته شهردار منطقه 20 تهران، سرانه فضای ورزشی این شهرستان به یک متر مربع رسیده و قرار است بزودی یک زمین فوتبال ساحلی احداث و استخر شهید مدرس تجهیز و در ماه آینده افتتاح شود.

کتانباف همچنین از تشکیل کارگروه ورزش در فرمانداری شهرری خبر داد و گفت: با توجه به توانمندی و پتانسیل موجود در شهرستان می توان با برنامه ریزی کارشناسی و منسجم زمینه های جذب اسپانسر و تشکیل تیم های مطرح برای حضور در لیگ ها برتر را فراهم کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرری نیز در این جلسه گفت: ورزش شهرری از امکانات و سرانه ورزشی قابل قبولی برخوردار است و بایستی در شورای ورزش شهرستان برای امکانات موجود برنامه ریزی کرد و از موازی کاری پرهیز شود.

محمد آزاد افزود: ورزش شهرری به لحاظ نزدیکی به تهران ورزشکارانش به راحتی جذب تیم های تهران می شود و به عبارتی شهرری مرکز پرورش ورزشکار برای تهران و حتی دیگر شهرستانها است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.