آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار ورامین: کوچه های ورامین به تمثال شهدا مزین شد

به گزارش راگانیوز ؛  حسین دهقان پیش از ظهر شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعویض و نصب تمثال شهدا بر سر کوچه های ورامین از خواسته های مردم و نخبگان ورامین بود که به همت حوزه معاونت خدمات شهری صورت گرفت.

دهقان به تشریح دیگر فعالیت های خدماتی اشاره کرد و گفت: در هفته ای که گذشت حوزه معاونت خدمات شهری ، به منظور رفع مشکل شهروندان و رسیدگی به درخواستهای مردمی و نظافت بهینه شهری و رسیدگی به پیامهای ۱۳۷ ، در کنار این خدمات ، اقدام به  عملیات رنگ آمیزی جهت زیبا سازی پارکها و بوستانها و نرده های فلزی در بلوار هاو تقاطع خیابان های سطح شهر نمود.

وی هدف اصلی از اجرای این اقدام را زنده نگه داشتن یاد و مقام شهدای شهر ورامین در جنگ تحمیلی دانست و بیان داشت: شهدا الگوهای بسیار موثر و ماندگاری هستند که هیچ گاه دارای تاریخ مصرف نبودند و برای تمام دوران می توانند سرلوحه و الگو باشند لذا با اجرای این طرح می‌توانیم افرادی که با تمام وجود برای این نظام و ملت زحمت کشیدند و از جان خود مایه گذاشتند را به همه معرفی کنیم.

دهقان افزود : قبلا این واحد در اجرای رنگ آمیزی دیوار ها، جداول،پل های فلزی در سطح شهر جهت زیباسازی اقدام کرده بود ، که با تمام قوت برنامه های دیگر خدماتی دنبال خواهد شد.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.