آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرری «پایگاه هنر نمایش آیینی» در استان تهران می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: شهرستان ری به عنوان «پایگاه هنر نمایش آیینی» در استان تهران خواهد شد.
شهرری «پایگاه هنر نمایش آیینی» در استان تهران می‌شود

به گزارش راگانیوز، مهدی ابوالحسنی در نشست سالیانه انجمن نمایش شهرستان ری اظهار کرد: در تلاش هستیم که شهرستان ری به واسطه وجود هنرمندان نمایش آیینی و تلاش‌هایی که مرحوم استاد «ولی‌اله ترابی» در این عرصه داشته است، به‌عنوان «پایگاه هنر نمایش آیینی» در استان تهران؛ بلکه در کشور شود.

وی گفت: اجراهای متعدد نمایش در سطح شهرستان، موفقیت گروه‌های نمایشی ری در جشنواره‌های استانی و میزبانی شهرستان ری در جشنواره تئاتر استان تهران از جمله فعالیت‌های هنرمندان در سال 93 بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: هنرمند با تلاش خود، زندگی و امید را در رگ‌های جامعه به جریان می‌اندازد و توانایی آن را دارد که با خلق اثر، جامعه را به تعالی رهنمون سازد.

جشنواره‌های نمایشنامه نویسی و اجراهای تک نفره

حمید رضا صفار، رئیس انجمن نمایش شهرستان ری در ابتدای این مراسم در گزارشی فعالیت‌های این انجمن در سال جاری را بیان کرد و پیشنهاد برگزاری جشنواره‌های نمایشنامه‌نویسی و اجراهای تک نفره را داد.

به گزارش فارس، در این مراسم که کاظم هژیر آزاد، غلامرضا اصانلو و مقدم از بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون حضور داشتند، از عوامل نمایش «ماهیچ ما نگاه» به کارگردانی سعید بصیری که در جشنواره استانی تئاتر ولاء به مقام اول دست یافته بودند، قدردانی شد.

همچنین در حاشیه این مراسم، به مناسبت بیست و یکمین سالگرد تاسیس گروه تئاتر هدف، نمایشگاهی از  پوسترها و اجراهای این گروه به نمایش گذاشته شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.