آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهروندان منطقه 20 به پویش «قلیان‌ها را گلدان کنیم» پیوستند

خبرگزاری فارس: شهروندان منطقه 20 به پویش «قلیان‌ها را گلدان کنیم» پیوستند

به گزارش راگانیوز ، برومند نامداری ظهر امروز در حاشیه همایش «قلیان‌ها را گلدان کنیم» اظهار داشت: شهروندان منطقه 20 به پویش «قلیان‌ها را گلدان کنیم» پیوستند.

وی با بیان این مطلب گفت: همزمان با هفته مبارزه با دخانیات و در راستای پویش قلیان‌ها را گلدان کنیم، همایش نه گفتن به قلیان در مجموعه فرهنگی ولی‌عصر (عج) منطقه 20 اجرا شد و صدها نفر به این پویش پیوستند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه علاوه بر این برنامه‌های مناسبتی، آموزش‌هایی مستمری نیز در طول سال به شهروندان ارائه می‌شود، افزود: کانون‌های پیشگیری از دخانیات (پاد) با یک‌هزار و 486 عضو و کانون‌های جوان با یک‌هزار و 882 عضو در سطح محلات 20گانه فعال هستند و آموزش‌های مرتبط را دریافت می‌کنند.

وی در ادامه به اجرای ده‌ها ویژه برنامه آموزشی، ترویجی و فرهنگی در هفته بدون دخانیات که از چهارم خرداد آغاز شده و تا دهم ادامه دارد، اشاره کرد و بیان داشت: برپایی مسابقات شهروندی، ایستگاه سلامت، اجرای نمایش، پیاده روی نمادین، برگزاری تورهای تفریحی و آموزشی، برگزاری مراسم نمادین دفن سیگار و قلیان و اهدای گل به آنان، تهیه و توزیع اقلام آموزشی، تجلیل از حامیان بدون دخانیات، تقدیر از برگزیدگان ترک سیگار از جمله ده‌ها ویژه برنامه تدارک دیده شده با مشارکت سراهای محله در این هفته است.

به گزارش فارس، همایش قلیان‌ها را گلدان کنیم در منطقه 20 با حضور معاون امور اجتماعی منطقه، نمایندگان اداره کل سلامت شهرداری تهران، روسا و کارشناسان سلامت نواحی، مسئولان خانه‌های سلامت، اعضاء کانون‌های پاد و جوان از محله‌های 20گانه با ویژه برنامه‌های متنوع هنری، علمی، نمایشی برگزار شد و در نهایت با تقدیر از دبیران کانون‌های پاد و جوان پایان یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.