آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

گفت و گو با «محمد چگینی» ؛ خواننده جوان شهرری

به گزارش راگانیوز ، با ما درباره اولین حضور خود در عرصه هنر بگویید.

با سلام خدمت شما و خوانندگان گرامی و امیدوارم لحظه های بسیار خوب با حضور پر رنگ خداوند در زندگیتان داشته باشید. شروع فعالیت هنری من از سال ۱۳۷۹با اجرایی در نمایش تئاتر آغاز شد و ادامه پیدا کرد . در چندین نمایشنامه ایفای نقش کردم. تئاتر و بازیگری برای من احساس قشنگی دارد و به نظر بنده می توان یک حس درونی و نزدیک از دنیا های مختلف از گذشته تا به حال و شخصیت های گوناگون رو پردازش کرد و خلاقانه یک ارتباط حسی با مردم خوب و خوش ذوق میهنمان برقرار کرد.

چطور شد که از تئاتر به موسیقی سر در آوردید؟

 تئاتر و بازیگری همیشه به من حس خوبی داده چون از نزدیک و زنده می توان با مخاطب ارتباط بر قرار کرد و تاثیر گذاشت و جا دارد به همه هنرمندان و اساتید که در عرصه تئاتر، سینما و موسیقی فعالیت می کنند، خدا قوت و خسته نباشید عرض کنم. الان هم در حال حاضر در عرصه موسیقی فعالیت می کنم و به لطف خدای مهربان چند قطعه خواندم و به یاری پروردگار، قطعاتی شعر، دلنوشته و ترانه هم نوشتم که در کار هایی که خوانده شده هست. مثل آهنگ “وقتی که دلگیری”، دکلمه “رودخونه دل” و “دلنوشته آقا” که متعلق به آقا امام زمان (عج) است. انشااله که بتوانم با دعای خیر مردم خوبمان و یاری خدا، خدمتی کرده باشم.

شما به عنوان یک هنرمند، چه درسی از ساحت هنر دریافتید؟

بدون مبالغه عرض می کنم، هنر و هنر نمایی یک هدیه از طرف خدای متعال است که به همه انسانها عطا کرده، اما باید شناخته و به نمایش گذاشته شود. مانند: هنر محبت، مهربانی، دوست داشتن و بخشش. موسیقی، شعر و بیان آن یک هنر احساسی هست که از لطف پروردگار ممنون هستم که این موهبت را به بنده هم عطا کرده است.

از کارهایتان برایمان بیشتر بگویید.

علاوه بر کارهایی که نام بردم، یک قطعه موسیقی هم به اسم “انتظار” در حال تولید هستیم که قرار است بنده بخوانم. شعر این آهنگ از آقای بابک صحرایی است و برای ایشان هم آرزوی سلامتی دارم.

آهنگ “دفتر” از کارهای آقای علی رضا سیاح، “وقتی که داگیری” شعر و ملودی از خودم و تنظیم کننده آهنگ از آقای رضا خاجویی، “انتظار” با شعر آقای بابک صحرایی، آهنگ آقای امیر عباس حسن زاده و تنظیم آقای میلاد اکبری و با صدای بنده  و  همچنین دکلمه “رودخونه دل” تاکنون تولید شده است.

از فرصتی که در اختیار گذاشتید، سپاسگزارم.

من نیز از شما و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری که حامی هنرمندان است، واقعا کمال تشکر  دارم که همیشه و در همه شرایط یار و همراه ما بودند. با آرزوی سلامتی و شادکامی برای شما و تمامی مردم خوبمون.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.