آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهید حججی نماد انقلابی‌گری جوانان امروزی است

به گزارش راگانیوز ؛ آیت‌الله سیدرضا حسینی مازندرانی موسس مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرری، پنجشنبه شب در همایش حماسه اشک‌ها که به مناسبت ایام شهادت مظلومانه سیدسالار شهیدان امام حسین(ع) در مسجد همین حوزه علمیه برگزار شد، گفت: هدف از قیام عاشورا پاسداری از توحید و صیانت از صراط مستقیم در طول تاریخ است.

وی افزود: هدف از حماسه حسینی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود تا ارزش‌های الهی و مکارم الاخلاق باقی بماند.

موسس مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرری با اشاره به اینکه شهید حججی با اقتدا به امام حسین(ع) جان خود را نثار اسلام کرد، ابراز کرد: خیل عظیم مردم مشایعت کننده در مراسم تشییع پیکر مطهر این سردار بی سر در مشهد مقدس، تهران و اصفهان نه تنها بی نظیر بود بلکه لبیکی به ندای شهید کربلا بود.

این مفسر قرآن کریم ادامه داد: مردم در مراسم تشییع دادند که دین، ولایت مداری، مبارزه و انقلابی گری در عصر تکنولوژی و فضای مجازی همچنان زنده است همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید محسن حججی از برکات و دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است.

آیت الله حسینی مازندرانی با بیان اینکه افرادی مانند شهید حججی و سایر شهدای مدافع حرم با خلوص و تقوایی که داشتند در برابر استکبار جهانی و گروه تکفیری داعش با همه وجود مقاومت کردند و شهید شدند، تصریح کرد: خداوند دعای شهید حججی و همرزمانش را که آرزوی شهادت داشتند مستجاب کرد.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرری مهمترین پیام عاشورا را دشمن شناسی و بصیرت افزایی بیان کرد و گفت: امروز استکبار جهانی به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی با هدف نابودی جریان مقاومت اقدام به تجزیه کشورهای اسلامی بخصوص عراق کرده است که این امر نیاز به هوشیاری جامعه مسلمین دارد.

استاد حوزه علمیه با تاکید براینکه همه کارها باید در راستای کسب رضای الهی انجام شود، بیان داشت: جوانان انقلابی با روحیه اخلاص و تقوا می‌توانند بر مشکلات کشور فائق آیند و مبلغ آموزه‌های دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان باشند.

آیت الله حسینی مازندرانی در پایان خاطر نشان کرد: امروز دشمنان به برکت جانفشانی مدافعان حرم به اهداف شومشان که تضعیف روحیه جریان مقاومت در سوریه و عراق بود دست نیافت برهمین اساس اقدام به تجزیه کردستان عراق گرفته است که ان شاء الله مردم ولایتمدار ایران با تبعیت از رهبری همه حربه و فتنه دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

رسا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.