آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طرح احداث جاده سلامت ، پیست دوچرخه سواری و زمین پینت بال در باقرشهر تصویب شد

به گزارش راگانیوز ؛ ؛ حسین ابراهیمی رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی باقرشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت :طرح احداث جاده سلامت ، پیست دوچرخه سواري و زمین پینت بال در دستور کار قرار گرفته است .
ابراهیمی از رايزني هاي مختلف با مدير كل ورزش استان جهت تكميل خانه كشتي باقرشهر، خبر داد و افزود :
تصويب اجراي برنامه هاي ورزشي مشترك با اداره ورزش و جوانان و اختصاص بودجه در همين راستا توسط اعضاي محترم شوراي اسلامي انجام شده است.
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی باقرشهر از واگذاري مجموعه ورزشي فدك به بخش خصوصي خبرداد و تصریح کرد : در نظر داریم با واگذاری اماکن ورزشی و فرهنگی باقرشهر به بخش خصوصی کیفیت ارائه خدمات رسانی به شهروندان را بالا بریم تا با ایجاد رقابت در بین بخش های خصوصی کیفیت ارتقا یابد و رضایت شهروندانمان را به همراه داشته باشد .
وی با اعلام اینکه هر گونه تعرفه در مجموعه هاي ورزشي متعلق به شهرداري افزایش نخواهد داشت ، گفت : معمولا هر ساله تعرفه ها و شهريه های اماکن فرهنگی ورزشی افزايش مي يافته در راستای رفاه حال شهروندان کلیه تعرفه های ورزشی و فرهنگی اماکن شهرداری باقرشهر در سال 97مطابق تعرفه های سال 96 محاسبه و در سال جدید هیچگونه افزایشی نخواهد داشت.
عضو شورای اسلامی باقرشهر در ادامه اظهار داشت : طرح احداث و تجهیز باشگاه مخصوص بانوان نیز در شورای اسلامی باقرشهر تصویب شده است و این طرح امسال با دعوت از سرمايه گذاران اين بخش عملیاتی خواهد شد .
وی در پایان از بررسي و مطالعه طرح راه اندازي مركز استعداديابي در رشته هاي مختلف ورزشي در باقرشهر خبر داد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.