آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان تهران و 15 جانبه خردسالان در باقرشهر برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، حسین ابراهیمی عضو شورای اسلامی باقرشهر از برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان تهران و 15 جانبه خردسالان و نونهالان در باقرشهر خبرداد .
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی باقرشهر در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت : مسابقات كشتي آزاد ١٥ جانبه خردسالان و نونهالان با شرکت كشتي گيراني از ٧ استان كشور 14 اردیبهشت ماه برگزار شد.
ابراهیمی در ادامه گفت : مسابقات كشتي ازاد قهرماني استان تهران و توابع در رده هاي سني خردسالان و نو نهالان دوشنبه و سه شنبه ٢٤ و ٢٥ ارديبهشت نیز در مجموعه ورزشی فدک برپا شد.
وی با بیان اینکه مسابقات به همت هيئت كشتي ، شوراي اسلامي و شهرداري باقرشهر برگزار شد، افزود :هر دو مسابقه کشتی آزاد قهرمانی استان تهران و 15 جانبه خردسالان و نونهالان در مجموعه ورزشی فدک برگزار شد.
ابراهیمی در ادامه یادآور شد: بسیار خرسندیم که پژمان پشتام قهرمان پر افتخار باقرشهری توانست در مسابقات انتخابی تیم ملی مقام اول را کسب نماید و به مسابقات جهانی مجارستان و آسیایی جاکارتا راه یابد که جا دارد به ایشان و جامعه ورزش باقرشهر تبریک بگوییم قرار است در روزهاي آينده اعضاي محترم شوراي اسلامي از ايشان بابت درخشش در كشتي كشور تجليل به عمل بياورند.
ابراهیمی در پایان یادآور شد : تجهيز ورزشگاه فدک جهت مسابقات به همت شوراي اسلامي و توسط شهرداري باقرشهر انجام شد که در اختيار هيئت كشتي باقرشهر قرار گرفت .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.