آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طرح باز باران در منطقه 20 تهران کلید خورد

خبرگزاری فارس: طرح باز باران در منطقه 20 تهران کلید خورد

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح «باز باران» در قالب ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی به‌مناسبت بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی در این منطقه خبر داد.

وی گفت: بر اساس روال هر سال، مدیریت شهری تهران مهیای بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی شده و این منطقه نیز صدها ویژه‌برنامه فرهنگی و آموزشی برای دانش‌آموزان این منطقه تدارک دیده است.

شهردار منطقه 20 تهران با اشاره به برگزاری آیین بازگشایی مدارس، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها، افزود: برپایی کارگاه‌های آموزشی با مضامین کسب و کار و آسیب‌های اجتماعی، جشن آغاز سال تحصیلی برای مدارس مناطق محروم، اهدای بسته‌های حمایتی و سلامت‌محور، اجرای طرح سلامت معنوی از جمله ویژه‌برنامه‌های طرح باز باران است.

وی ادامه داد: اجرای طرح گوهر رحمت، جشنواره بهترین‌ها از دورریختنی‌ها، طرح حجاب یاوران، دوره‌های آموزشی مدارس آماده و جشنواره تفریحی ورزشی در قالب مسابقات و برنامه‌های فرهنگی از دیگر فعالیت‌هایی است ویژه آغاز سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی شده است و  در مراکز آموزشی و مدارس به اجرا در می‌آید.

صفوی با بیان اینکه اکثر فعالیت‌های مدیریت شهری این منطقه با محوریت محله‌های کم برخوردار و نیازمند در حال اجراست، گفت: برپایی جشن ماه مهربونی ویژه کودکان کار، توزیع بسته‌های حمایتی برای دانش آموزان نیازمند و اجرای جشنواره بومی محلی در محدوده حریم و روستاهای منطقه 20 تهران از جمله مواردی است که تا پایان مهر ماه در مدارس و مراکز آموزشی این منطقه جنوبی انجام می‌شود تا اقشار کم‌برخوردار و نیازمند نیز بدون دغدغه، سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

شهردار منطقه 20 تهران یادآور شد: بر اساس تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش صدها فعالیت در قالب برنامه‌های عمرانی و برنامه‌ای در مدارس و مراکز آموزشی اجرا می‌شود که امسال اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال برای این تعامل و همکاری لحاظ شده است تا بستر نشر علم و دانش، بیش از پیش فراهم شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.