آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طرح جهادی دست های مهربان در بخش قلعه نو و حسن آباد اجرا می شود

سعیده شریفی  با بیان اینکه این آخرین مرحله از طرح جهادی دست های مهربان در سال جاری است، اظهارداشت: امسال چهار مرحله از این طرح در شهرستان ری برگزار شد که در مرحله قبل آن (آذرماه) بالغ بر 1562 نفر در دو بخش حسن آباد و جاده نظامی بطور رایگان توسط پزشکان متخصص ویزیت شدند.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با انجام هماهنگی های لازم، سعی در اجرای هرچه بهتر طرح جهادی دست های مهربان همچون مراحل گذشته دارد و پیش بینی می شود در این مراحله نیز حدود دو هزار نفر در مراکز درمانی قلعه نو برای نخستین بار و حسن آباد با توجه به اقدامات صورت گرفته قبلی ، معاینات پزشکی بر روی آنان به اجرا گذاشته شود.

شریفی تصریح کرد: معاینات اولیه و شناسایی افراد نیازمند و تکمیل برگه های ارجاع از هم اکنون توسط مراکز بهداشتی و درمانی آغازشده و اطلاع رسانی به اهالی محل نیز برای روز 14 اسفند ماه درحال اجراست.

کارشناس شبکه بهداشت شهرستان ری گفت: طرح جهادی دست های مهربان باهدف ارایه خدمات تخصصی در پایان هر فصل در مناطق حاشیه ای شهر تهران و با حضور متخصصین و اعضای هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه تهران انجام و در این مرحله متخصص زنان و زایمان، داخلی و اطفال ، چشم پزشکی و متخصص جراحی ، حضور خواهند داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.