آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طرح جهاد درمان در منطقه حسن آباد فشافویه به اجرا درآمد

راگانیوز – با حضور مسوولان و پزشکان متخصص دانشگاه علوم پزشکی و خدمات و بهداشتی درمانی تهران، امام جمعه و بخشدار، طرح جهاد درمان در منطقه حسن آباد فشافویه به مورد اجرا درآمد.

به گزارش  راگانیوز به نقل از ایرنا ، بخشدار حسن آباد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: طرح جهاد درمانی به منظور رسیدگی به وضعیت سلامت همشهریان و پیشگیری از بیماری ها از ساعات اولیه صبح امروز از سوی کادر پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و حسن آباد آغاز شد.

کریم رئوف بیان داشت: در این طرح یکروزه متخصصین داخلی، گوش و حلق و بینی، عمومی، جراحی، زنان و کودک و چشم پزشکی با حضور در مرکز بهداشت حسن آباد، بیماران نیازمند را معاینه کردند.

وی با بیان اینکه طرح جهاد درمانی رایگان است، افزود: با توجه به استقبال خوب مردم منطقه از این طرح، از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی خواسته شد که مدت آنرا در صورت موافقت تمدید کنند.

مرکز بهداشت و درمان حسن آباد فشافویه در 35 کیلومتری جاده تهران – قم و در زمینی به مساحت یک هزار و 800 متر مربع واقع شده و دارای اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه، دندان پزشکی، داروخانه و واحدهای پزشکی و اورژانس و واکسناسیون و تنظیم خانواده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.