آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طرح جوانه های صالحین باقرشهر با شرکت بیش از ۷۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان منطقه به پایان رسید

به گزارش راگانیوز ، همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) مراسم اختتامیه و تقدیر از عوامل اجرایی و نفرات برتر طرح جوانه های صالحین باقرشهر با حضور پرشور کودکان نوجوانان منطقه در حسینیه صاحب الزمان(عج) روستای قمصر برگزار شد.

photo_2016-08-16_11-43-40

در این مراسم با شکوه که با حضور صدها نفر از نوجوانان شرکت کننده در این طرح برگزار می شد، حجت الاسلام بهرامی معاون آموزش و تربیت ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح اله(ره)، دکتر حسینی فرمانده حوزه ۴۵۱ ثامن الحجج باقرشهر و علی فرجی دهیار قمصر نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام بهرامی معاون آموزش و تربیت ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح اله(ره) در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز اظهار داشت: طرح جوانه های صالحین در راستای غنی سازی اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوان منطقه برنامه ریزی شده بود که خوشبختانه با استقبال چشم گیری در مناطق باقرشهر،کهریزک،حسن آباد، گلحصار و قلعه نو همراه بود.

photo_2016-08-16_11-46-58

وی با بیان اینکه در مناطق ذکر شده بیش از ۱۰۰ پایگاه خواهر و برادر مجری این طرح بودند، گفت: در مجموعه پایگاه ها، مهارت ها و حرفه های مختلفی در قالب کلاس های قرآن و احکام، زبان خارجه، کامپیوتر، مهارتهای فنی، آموزشی، ورزشی و تفریحی برگزار شد.

بهرامی با اشاره به اینکه هدف اصلی طرح جوانه های صالحین، ارتباط دهی جوانان و نوجوانان با مسجد و پیوند آنان با نماز است، گفت: نقش آفرینی و مشارکت نوجوانان و جوانان در اقامه نماز اول وقت مساجد و بحث تاکید بر امر به معروف ونهی از منکر از دیگر اصول واهداف برگزاری این طرح بزرگ بوده است.

photo_2016-08-16_11-44-15

وی طرح جوانه های صالحین بسیج را از جمله طرح های با ارزش و معنوی خواند و اظهار داشت: اجرای این طرح باعث شده تا نوجوانان و جوانان گردهم آیند و از ارزشهای دینی و معنویات برخوردار شوند.

وی در پایان به همکاری و مشارکت خوب مجموعه ها وارگان هایی چون شهرداری در اجرای این طرح اشاره و عنوان کرد: از همه دست اندرکاران و مجریان این طرح تشکر و قدردانی می کنم و مطمئنم آن ها با حضور و همکاری در اجرای با شکوه این طرح، از اجر والای معنوی برخوردار خواهند شد.

photo_2016-08-16_11-47-07

گفتنی است در پایان به برگزیدگان طرح جوانه های صالحین باقرشهر جوایزی به رسم یادبود اهداء و از مربیان و عوامل اجرایی هم تقدیر به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.