آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عبور مشعل المپیاد از نقاط فرهنگی، ورزشی و تاریخی شهر تهران

مشعل دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان برای رسیدن برای رسیدن به محل برگزاری این رقابتها از نقاط فرهنگی، ورزشی تاریخی استان تهران حمل عبور خواهد کرد.

عماد حسینی دبیر المپیاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: مشعل دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان که بعد از روشن شدن در حرم امام زاده صالح و در کنار مزار شهدای گمنام و شهید شهریاری رو نمایی شده بود از نقاط مختلف شهر و استان تهران عبور داده خواهد شد.
وی افزود: بعد از روشن شدن، این مشعل در اولین مسیر حرکتی خود در روز دوشنبه ششم مرداد ماه سال جاری از حرم مطهر امام راحل(ره)، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، مرکز نگهداری از سالمندان کهریزک و آرامگاه جهان پهلوان تختی (ابن بابویه) عبور کرده است.
حسینی تصریح کرد: این مشعل در دومین مسیر حرکتی خود در روز پنجشنبه نهم مردادماه به ارتفاعات دماوند منتقل و پس از استقرار یک روزه و طی مسیر در این منطقه وارد تهران شد تا در هفته باقی مانده تا آغاز المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در دانشگاه شهید بهشتی تهران مسیرهای دیگری را در تهران طی کند.
وی اظهار داشت: طبق اعلام ستاد برگزاری المپیاد دانشجویان کشور این مشعل در سومین و آخرین مسیر حرکتی خود روز یکشنبه 12 مرداد ساعت 10 صبح از دانشگاه شهید بهشتی حرکت و طبق برنامه طی مسیر از کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش، کاخ موزه سعد آباد، ورزشگاه آزادی برج میلاد و تله کابین توچال مشعل عبور و به محل برگزاری افتتاحیه این رقابتها منتقل می‌شود.
حسینی خاطرنشان کرد: دوزادهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در دو بخش دختران و پسران از 16 مرداد ماه آغاز و تا هفتم شهریور ماه به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.