آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عرضه میوه شب عید در 9 منطقه پرتردد ورامین/ بخشداران برای توزیع میوه شب عید در روستاها اقدام کنند

به گزارش راگانیوز  به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، سومین نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان ورامین به ریاست مجتبی بوربور، معاون برنامه‌ریزی و مالی اداری فرماندار ورامین برگزار شد.

بوربور در این نشست اظهار داشت: اسفندماه امسال در 9 نقطه پرتردد شهرستان ورامین غرفه‌های عرضه میوه دولتی در نظر گرفته‌شده و با هماهنگی‌های رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار و مباشر توزیع غرفه‌داران نیز مشخص شدند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته پراکندگی غرفه‌های عرضه میوه دولتی در مناطق پرتردد رعایت شده است، افزود: خیرآباد، جوادآباد، میدان رازی، عمروآباد، بلوار شهید باهنر، کارخانه قند و … برای برپایی غرفه‌های عرضه میوه در نظر گرفته‌ شده و به‌این‌ترتیب از رفت و آمدهای بی‌جا برای خرید میوه شب عید جلوگیری خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به اینکه برخی روستاهای ورامین از جمیعت بسیار زیادی برخوردار است، تصریح کرد: به‌منظور حل مشکل تردد روستاییان برای خرید میوه به مراکز شهرستان از بخشداران خواستیم تا نسبت به برپایی غرفه عرضه میوه دولتی در روستاها اقدام کنند.

بوربور افزود: بخشداران می‌توانند برای روستاهایی با جمعیت بالا نماینده‌ای را به رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان معرفی کرده و مراحل اخذ مجوز توزیع میوه دولتی در شب عید را طی کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به فرصت کمی که تا آغاز توزیع میوه دولتی شب عید باقی است، از بخشداران می‌خواهیم هرچه سریع‌تر در این زمینه اقدامات لازم را صورت دهند.

توزیع میوه دولتی در شهرستان ورامین از 20 اسفندماه آغاز خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.