آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عرضه هنر دست مددجويان آسايشگاه كهريزك در مصلي تهران

 

به گزارش راگانیوز به نقل از شبستان ، بنا به درخواست سازمان  بهزيستي كشور و به مناسبت روز جهاني معلولين نمايشگاه يك روزه­اي از هنردستان توانمند مددجويان آسايشگاه خیریه کهریزک  ، در محل مصلي بزرگ تهران بر پاشد .

اين نمايشگاه یک روزه كه مورد استقبال گرم نمازگزاران نماز جمعه قرار گرفت، شامل توليدات كارگاه هاي هنري توانبخشي آسايشگاه كهريزك از جمله ، انواع تابلو هاي معرق ، تابلو هاي محرق با ساقه هاي گندم ، تابلو فرش ، نمونه توليدات كارگاه های خياطي ، سفال و سراجي بود.

گفتنی است : در مدت كوتاه ياد شده،  با استقبال گرم نمازگزاران ، روبرو شدیم .

پيشكسوتان پيشاهنگي درآسايشگاه كهريزك

در يك روز بياد ماندني جمعي از پيشكسوتان پيشاهنگي كشور در جمع سالمندان و معلولين آسايشگاه كهريزك حاضر  شده ، ضمن دلجوئي از آنان قول مساعد جهت  همكاري هاي لازم را با مسئولين مجموعه دادند .

به گزارش پایگاه خبری کهریزک ؛ بمناسبت 12 تا 19 آذر كه به نام هفته كار نيك نام گذاري شده است ، جمعي از پيشكسوتان پيشاهنگي كشور از مجموعه خيريه كهريزك ديدار كردند .

اين بزرگواران كه اعضاء بنياد تعليم و تربيت پيشاهنگان ايران بوده و هر يك در طول عمر خود بارها با پيروي از اصول 12 گانه منشور پيشاهنگي به كمك همنوعان خود در حوادث مختلف شتافته و كارنامه اي درخشانی  از خود بر جاي گذارده اند . در حالي ميهمان آسايشگاه كهريزك بودند كه آمدند تا اعلام نمايند آماده هرگونه فعاليت انساندوستانه در زمينه هاي گوناگون با اين مجموعه هستند .

گفتني است شرف و امانت ، پاسداري ، ياري و نيكوكاري ، برادري ، ادب ، شفقت به حيوانات ، اطاعت ، خوشرويي ، صرفه جويي ، پاكي و راستي ، پرهيزكاري  و در نهايت شجاعت منشور 12 گانه پيشاهنگان ايران است كه با پيروي از آن همواره در صحنه هاي مختلف امدادرساني به همنوعان حضوري فعال دارند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.