آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عملیات اجرایی درمانگاه شبانه روزی حسن آباد شهرستان ری آغاز شد

به گزارش راگانیوز ، فرماندار ویژه شهرستان ری روز سه شنبه در این آیین گفت: این درمانگاه شبانه روزی در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع با زیر بنای 2 هزار و 619 متر مربع در سه طبقه در طی 19 ماه ساخته می شود.
هدایت الله جمالی پور افزود: بخش حسن آباد فشافویه به رغم داشتن جمعیت بالای کارگری و قرار گرفتن در مسیر 17 استان جنوبی کشور و همچنین قرار گرفتن در کنار فرودگاه بین الملی امام خمینی(ره) سال ها از داشتن یک کلینیک تخصصی درمانی رنج می برد.
وی خاطرنشان کرد: با وجود جمعیت رو به رشد جامعه کارگری در این منطقه، مسافت طولانی تا مرکز شهر تهران، فقر ساکنین و نیاز مصدومان تصادفات جاده ای در اتوبان تهران ـ قم ،ساخت یک کلینیک تخصصی درمانی را در این منطقه ضروری است.
وی با بیان اینکه زمین ساخت این درمانگاه را خیرین تامین کرده اند، افزود: تعامل میان خیرین و مسئولان دولتی در محرومیت زدایی و کمک به محرومان ظرفیت عظیمی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.
جمالی پور ادامه داد: امروز دولت به دنبال استفاده از ظرفیت خیرین و واگذاری برخی امور اجتماعی مانند سلامت و درمان به دست مردم است و در این راه بهترین روش ایجاد سازمان های مردم نهاد است.
وی با اشاره به اینکه دولت دکتر روحانی به حوزه سلامت شهرستان ری توجه ویژه داشته است ،عنوان داشت: بیمارستان های فیروزآبادی و هفت تیر شهرری از ابتدای دولت تدبیر و امید تغییرات فراوانی از جمله نوسازی تجهیزات پزشکی، ایجاد ساختمان های جدید و بخش های درمانی جدید داشته اند.
پروانه مافی و محسن علیجانی زمانی نمایندگان مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، خسروانی مدیر کل درمان سازمان تامین اجتماعی استان تهران، ضیائی بخشدار حسن آباد و استیری امام جمعه بخش فشافویه در این مراسم حضور داشتند.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.