آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عکس‌های طبیعت ایران در ری

نمایش عکس‌های سومین جشنواره ملی عکس طبیعت ایران از نوزدهم بهمن تا اول اسفندماه در شهرری به نمایش گذاشته می‌شود.
168841_556

به گزارش راگانیوز به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، نمایش عکس‌های سومین جشنواره ملی عکس طبیعت ایران از نوزدهم بهمن تا اول اسفندماه در نگارخانه آل احمد مجتمع ابوالفتوح رازی شهرری در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

هیئت داوران سومین جشنواره ملی عکس ایران متشکل از علی قلم‌سیاه، اسعد نقش‌بندی، افشین بختیار، فرزاد هاشمی، ابراهیم صافی است.

هیئت داوران در بیانیه خود تعریف از طبیعت را به استناد از موسسه جهانی عکاسان آماتور را این‌گونه بیان کردند: طبیعت به مکانی اطلاق می‌شود که از دست اندازی صنایع انسانی کاملاً به دور باشد و خالی از وجود حیوانات دست آموز باشد. زیبایی مفهوم عمیق و پیچیده‌ای دارد که در جهان بینی‌های مختلف اعتبار تفسیری می‌گیرد.

این عکس‌ها از میان 5 هزار و 800 عکس رسیده به دبیرخانه انتخاب شده‌اند که 94 عکس در بخش طبیعت زیبای ایران و 35 عکس در بخش انسان و طبیعت است.

این نمایشگاه نمودی است از توجه به عکس و عکاسی ایران و حمایت از عکاسان به‌ویژه عکاسان جوان و تشکیل کارگاه‌های آموزشی عکاسی در سراسر کشور توسط انجمن سینمای جوانان ایران است.

گفتنی است، نمایش عکس‌های سومین جشنواره ملی عکس طبیعت ایران در شهرری، میدان نماز، فرهنگسرای ولاء، مجتمع ابوالفتوح رازی، نگارخانه جلال آل احمد، انجمن سینمای جوانان ایران دفتر شهرری از نوزدهم بهمن ماه تا اول اسفند ماه سال جاری برپا است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.