آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عکس شهید محمود صارمی بر روی پل خبرنگار شهرری نصب شد

راگا نیوز- شهردار منطقه 20 تهران گفت: عکس خبرنگار شهید ˈ محمود صارمی ˈ و برخی از شهدا گرانقدر با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر دیوار های منطقه نصب شد.
 

ˈمنصور کتانبافˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به اینکه چهار هزار و 265 مترمربع از دیوارنگاره های این منطقه به تصویر شهدا اختصاص دارد، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یکی از اولویت های مدیریت شهری است.

وی، بهسازی و مرمت تصاویر شهدا را از اولویت های مدیریت شهری برشمرد و اظهارداشت: تابلوی جدید فلکسی پل خبرنگار که مزین به عکس ˈشهید صارمیˈ و جمله ای از مقام معظم رهبری است در عرشه این پل نصب و این درحالی است که بیش از 90 درصد تابلوی شهدا در معابر منطقه 20 نیز با طرح جدید نوسازی شده است.

وی با بیان اینکه 450 خانواده شهید منطقه 20 به مشهد مقدس اعزام شدند، ادامه داد: بازسازی منزل خانواده شهید، نصب بالابر برای جانبازان، اعزام به سفرهای راهیان نور و زیارتی مشهد مقدس و فراهم کردن زمینه ملاقات خانواده های شهید با مدیران شهری بخش دیگری از اقدامات مدیریت شهری است.

شهردار منطقه 20 تهران تاکید کرد: برپایی نشست های هم اندیشی ایثارگران شاخص، تجلیل از خانواده و فرزندان مهظم شهدا، برگزاری غبارروبی مزار شهدا، برپایی یادواره شهدا، اعمال تخفیف های شهرسازی و عوارض نوسازی، عیادت از جانبازان قطع نخاعی، پیگیری درخواست های والدین و فرزندان شهدا و … از دیگر فعالیت های شهرداری است.

کتانباف به تاثیرات معنوی و ماندگار این بازدید های مستمر اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون با بیش از 600 خانواده شهید دیدار شده است که این دیدارها به منظور رسیدگی به مشکلات احتمالی آنان با حضور مدیران شهری به صورت و مستمر انجام می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.