آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندارری: میزان مصرف انرژی در ادارات ری رصد می شود

به گزارش راگانیوز ؛ هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان ری افزود: تمامی مسئولان اجرایی شهرستان موظف هستند از اتلاف انرژی جلوگیری و با هرگونه اسراف و هدر رفت منابع دولتی و بیت المال خودداری کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی تمام ظرفیت های اقتصادی و سیاسی خود را علیه ملت ایران بسیج کرده اند، تاکید کرد: بهره وری و استفاده درست از منابع محدود کشور باید در دستور کار مسئولان و مردم قرار گیرد تا زمینه توسعه پایدار و غلبه بر تحریم های ظالمانه دشمنان فراهم شود.
جمالی پور ادامه داد: در صورتی که تمامی احزاب و جریان های سیاسی منافع ملی را بر منافع شخصی و گروهی ترجیح دهند، می توان از این گردنه سخت اقتصادی کنونی کشور عبور کنیم.
** مدیران مدارس دولتی حق گرفتن شهریه ندارند
فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان ری در ادامه اظهار داشت: مدارس دولتی این شهرستان در زمان ثبت نام دانش آموزان حق گرفتن هیچگونه وجهی را از والدین ندارند و در صورت گزارش و یا شکایت به شدت با این مسئولان برخورد می شود.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش موظف به تامین هزینه های آموزشی مدارس دولتی است، عنوان کرد: مسئولان مدارس این شهرستان به هیچ عنوان نمی توانند والدین را مجبور به پرداخت وجهی برای ثبت نام نمایند.
جمالی پور ادامه داد: مدارس دولتی تنها در صورت تمایل والدین می توانند با ارائه قبض کمک به مدرسه وجه دریافت کنند.
رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان ری با بیان اینکه دولت به دنبال بهبود شرایط مالی معلمان است، افزود: هزینه کردن در بخش آموزش و پرورش کشور نوعی سرمایه گذاری در جهت تربیت نیروهای مولد برای کشور است که این امر مهم در دستور کار دولت قرار دارد.
شورای آموزش و پرورش شهرستان ری روز یکشنبه با حضور فرمانداری ویژه شهرستان ری، رییس نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهرستان ری و جمعی از مسئولان مدارس دولتی و غیر دولتی شهرستان در اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان ری برگزار شد.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.