آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار اسلامشهر از پیگیری سفر یک روزه وزیر صنعت و معدن به این شهرستان خبر داد

مسعود مرسلپور که در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان سخن می گفت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: گزارشی جامع از مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان تهیه شده و ان شاءا… با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بتوانیم بخش اعظمی از این مسائل و مشکلات را مرتفع کنیم.
وی جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان را بسیار موثر و کارگشا عنوان کرد و گفت: مسئولان ادارات و روئسای دستگاههای خدمات رسانی نیز حضور فعالی در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دارند و نهایت همکاری را با واحدهای تولیدی، صنعتی و دامداری های شهرستان دارند تا مسائل و مشکلات مطرح شده برطرف شود.
فرماندار اسلامشهر ضمن قدردانی از تعامل متصدیان واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان جهت احصاء مشکلات آنها و همکاری با ستاد اقتصاد مقاومتی افزود: روز های پنج شنبه هر هفته تیمی ویژه به ریاست معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار در واحدهای صنعتی، تولیدی و دامداری ها حضور می یابند تا از نزدیک در جریان مشکلات این واحدها قرار گیرند و در ادامه نیز این موارد در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح و درباره آنها تصمیم گیری می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آرای هیات حل اختلاف برای واحدهای تولیدی مشکل ساز می شود، افزود: بخش اعظمی از اختلافات کارفرمایان و کارگران شهرستان بر اساس قوانین مربوطه قبل از برگزاری جلسات هیات حل اختلاف توسط اداره کار بررسی می شود تا توافقی بین کارگر و کارفرما جهت تامین حقوق دوطرف به دست آید.
مرسلپور ادامه داد: شرکت هایی که بابت استعفاء، اخراج یا بازنشستگی کارگران خود به تامین اجتماعی بدهی دارند، نیز باید پس از اعلام سازمان تامین اجتماعی، زمینه های لازم را برای موافقت فی مابین به منظور تعیین زمان پرداخت هزینه تعدادی از افراد متقاضی مشخص کنند.
گفتنی است در ادامه این جلسه متصدیان و صاحبان تعدادی از کارخانجات تولیدی، صنعتی و دامداری های شهرستان به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند و پس از توضیحات ادارات و دستگاههای مربوطه فرماندار شهرستان دستوراتی را جهت رفع این مشکلات صادر کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.