آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار: ری قربانی توسعه پایتخت شده است

به گزارش راگانیوز ، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در دومین سمینار نقش شوراها در توسعه شهرستان ری در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اظهار داشت: همجواری شهرری با پایتخت موجب بروز زیان و خسارت های عدیده ای برای این منطقه شده است.
وی استقلال ری را گامی موثر در رفع معضلات متعدد منطقه دانست و گفت: استقلال ری و داشتن مدیریت مستقل شهری، اداره شهر را تسهیل بخشیده و مشکلات با سرعت بیشتری حل خواهد شد.
جمالی پور عنوان کرد: اگر ری با پایتخت فاصله داشت به طور قطع بسیاری از ظرفیت ها و پتانسیل‌های این شهرستان نیز به فعلیت می رسید.
وی به اهمیت و نقش شوراها اشاره کرد و یادآور شد: برنامه های مهم بر اساس قانون اساسی به عهده شوراها گذاشته شده است و امیدواریم برگزاری این همایش مقدمه ای در راستای توسعه ری محسوب شود.
عضو شورای اسلامی تهران، ری و تجریش نیز در ادامه اظهار داشت: برگزاری سمینار ‘نقش شوراها در توسعه شهرستان ری’ هزینه نیست بلکه سرمایه ‌گذاری در راستای آموزش، افزایش آگاهی و همبستگی میان خانواده بزرگ شوراها است.
حسن خلیل آبادی عنوان کرد: شورای روستاها بودجه مستقلی در راستای ارائه برنامه های فرهنگی ندارند که این موضوع از گلایه های مناطق روستایی به شمار می رود.
وی ادامه داد: بودجه مباحث فرهنگی نیز دارای محدودیت است کهباید افزایش یابد.
دومین سمینار نقش شوراها در توسعه شهرستان ری امروز شنبه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مسئولان شهرستان ری در قالب ۵ کارگروه تخصصی محیط زیست و سلامت، حقوقی و نظارت، برنامه ریزی و اقتصاد، فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری و روستایی و عمران با هدف شناسایی مشکلات و تبدیل معضلات به فرصت ها برگزار شد.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.