آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ری: ۲۲ بهمن مانور مردم برای دفاع از انقلاب است

به گزارش راگانیوز ؛ هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرری اظهار داشت: ملت ایران در حالی چهل سالگی انقلاب را جشن می‌ گیرد که دشمنان تمامی ظرفیت‌های خود را برای ضربه زدن به نظام بسیج کرده اند.
وی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه نشانگر اتحاد و پشتیبانی آنها از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: حضور مردم در عرصه های مختلف، موجب دلگرمی مسئولان و مدیران حوزه های گوناگون در رفع مشکلات و موانع موجود کشور است.
جمالی پور به نقش موثر مردم در همه ارکان نظام و کشور اشاره کرد و افزود: امروز برخلاف توطئه‌های دشمنان در طول چهل ساله انقلاب، این نظام با تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت ایران تداوم یافته است.
وی حضور روز افزون مردم در صحنه را موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب بیان کرد و گفت: مردم ایران مالک اصلی این انقلاب هستند و تا آخرین نفس از پای نظام و رهبری ایستاده اند.
فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: هر زمان که مردم با حضور گسترده و چشمگیری وارد صحنه شدند، توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد.
وی ادامه داد: ملت ایران چهل سال سختی‌های متعدد را تحمل کردد اما هرگز از اهداف خود در تعالی و توسعه نظام و انقلاب دست نکشیدند و در برابر هر نوع توطئه و تحریمی ایستادگی کردند.
جمالی پور عنوان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنای تایید، رضایت کامل و عدم انتقاد نیست بلکه این حضور به معنای دفاع از ارزش‌های اصلی انقلاب است که مردم برای آن خون داده و مقاومت کردند.
وی تاکید کرد: همه مسئولان با مشکلات و سختی‌های مردم آشنا هستند و با برنامه ریزی در رفع این معضلات گام برمی دارند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.