آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نماینده مجلس: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تحریم شکن است

به گزارش راگانیوز ؛ محسن علیجانی زمانی روز دوشنبه درحاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرری اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ ستیزی در جنگ تحمیلی و راه اندازی گروهک داعش سعی در شکست انقلاب را داشتند که به هدف خود نرسیدند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال فروپاشی اقتصادی و آشوب‌های خیابانی در کشور هستند، تصریح کرد: امسال در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که این امر نشانگر تداوم و پیروزی ملت ایران بر علیه استکبار است.
علیجانی ادامه داد: ملت ایران امروز بیش از گذشته برای اعلام بیعت با رهبری حضور یافته و نشان دادند که همچنان از نظام جمهوری اسلامی و دولت حمایت می کنند و پای شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی محکمتر از گذشته ایستاده اند.
وی گفت: ملت ایران برای استقلال در تمامی ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و حکومت اسلامی ایستاده و هرگز هم از این راه دست نخواهد کشید.
این نماینده مجلس با بیان اینکه مسئولان برای رفع معضلات مردم و بهبود وضعیت معیشتی تمام سعی خود را به کار گرفته اند، افزود: بعد از ۲۲ بهمن شاهد گشایش هایی به خاطر حضور مردم در این راهپیمایی عظیم خواهیم بود.
وی تاکید کرد: مسئولان مجلس، قوه قضاییه و دولت باید در کنار مردم حضور یافته و در راس میدان عمل با سیاستگذاری و برنامه ریزی های اقتصادی برای ارائه خدمات به مردم و رفع موانع و مشکلات پرشور باشند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مسئولان باید با برنامه ‌ریزی‌های دقیق بر مبنای نیازها و اولویت‌های مردم به صورت جهادی، مشکلات را بهتر از دوران جنگ حل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.