آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ملارد از تسریع در تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان در ملارد خبر داد

به گزارش راگانیوز ، محسن توکلی کجانی اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت و همچنین نیاز مردم به مراکز درمانی لذا لازم است تا در احداث و راه‌اندازی تنها بیمارستان در این شهرستان تسریع شود.

وی ادامه داد: ارائه خدمات درمانی به مردم از مهمترین اولویت‌هایی است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد لذا با توسعه مراکز درمانی و بیمارستانی در این شهرستان می‌توانیم مطالبات مردم را در این زمینه اجرایی کنیم.

فرماندار ملارد با اشاره به ساخت یک بیمارستان در شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این بیمارستان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و لازم است تا با تعامل و همکاری و تخصیص به موقع اعتبارات این بیمارستان هر چه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد.

توکلی کجانی با تأکید بر اینکه با راه‌اندازی این بیمارستان بخش مهمی از مطالبات مردم در زمینه خدمات درمانی تأمین می‌شود، افزود: این بیمارستان دارای بخش‌های درمانی تخصصی است که تاکنون این شهرستان فاقد این مراکز بوده است و مردم برای درمان برخی از بیماری‌های خود مجبور بودند که به تهران یا شهرهای اطراف مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: البته دانشگاه علوم پزشکی ایران قول مساعد داده تا نیروی انسانی لازم را برای تجهیز و تکمیل بیمارستان ملارد تامین کند.

فرماندار ملارد در بخشی دیگر از سخنان خود بر توسعه طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان تأکید کرد و بیان داشت: متأسفانه شهرستان ملارد در زمینه داشتن مراکز فرهنگی دارای ضعف و کمبود است و لازم است تا با تخصیص اعتبارات زمینه توسعه این مراکز را در ملارد فراهم کنیم.

توکلی کجانی گفت: تأسیس مراکز فرهنگی می‌تواند تأثیرات بسیار خوبی را برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد لذا برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید راه‌اندازی اینگونه مراکز را بیش از گذشته مدنظر داشته باشیم.

وی به ساخت خانه جوان در ملارد اشاره کرد و افزود: در صورت تخصیص زمین خانه جوان در این شهرستان احداث و راه‌اندازی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.