آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرهنگسرای ˈکتابˈ در شهرری افتتاح شد

راگا نیوز- همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی فرهنگسرای کتاب با شعار ˈکتاب سایه بان شهرˈ با حضور مسوولین، در ایستگاه متروی شهرری افتتاح شد.

 

 به همین مناسبت ایستگاه های مختلفی از جمله کلینیک مشاوره کتاب، کتب عاشورایی، کتابخانه، روانشناسی نقاشی کودکان، پایگاه مبادله کتاب، مفاخر فرهنگی، کتاب گذر و کتاب و سرگرمی در این فرهنگسرا فعالیت خود را آغاز کرد.

در بخش کودکان نمایشگاه، مسابقه فرهنگی و کتابخوانی، کلاژ کاردستی، نقاشی، سرگرمی برگزار و در بخش بعدی ویره بزرگسالان ایستگاه کتب عاشورایی با موضوع نمایشگاه و فروشگاه کتاب عاشورایی و انقلاب فرهنگی فعالیت می کند.

کلینیک مشاوره کتاب ویژه عموم مردم، مشاوره تحصیلی و آموزش تکنیک های مطالعه از جمله تند خوانی، دقیق خوانی و معرفی کتب و سیر مطالعاتی در حوزه های مختلف داستان و تاریخ از دیگر برنامه های این فرهنگسرا است.

در ایستگاه پایگاه مبادله کتاب که ویژه عموم مردم است ایستگاه هایی جهت دریافت کتاب های اهدایی مردم به کتابخانه ها قرار دارد و عموم مردم می توانند کتب اهدایی خود را به این ایستگاه ها تحویل دهند.

در ایستگاه مفاخر فرهنگی یک مسابقه پیامکی تحت عنوان او کیست؟ ویژه عموم مردم برگزار می شود و علاقه مندان می توانند پاسخ های خود را به شماره پیامک 2000183720 ارسال کنند.

در این فرهنگسرا ایستگاهی قراردارد که کلیه افراد زیر 18 سال می توانند به صورت رایگان (عضویت عادی و ویژه) و افراد بالای 18 سال با 50% تخفیف (عضویت عادی و ویژه) از تاریخ 25 آبان تا 9 آذرماه به عضویت در کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آیند.

بنابراین گزارش این فرهنگسرا از تاریخ 3 تا 7 آذر ماه از ساعت 10 الی 18 میزبان علاقه مندان به کتاب است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 33749134 تماس گیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.