آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فروش فوق العاده در فروشگاه های شهرستان ری آغاز شد

راگانیوز- رییس بازرگانی داخلی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: به منظور رفاه حال شهروندان برای خرید شب عید فروش فوق العاده در فروشگاه های این شهرستان آغاز شد.

 

ˈعبدالله طهماسبیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به هماهنگی و همکاری فروشگاه های شهروند، رفاه، هایپر و تعاونی فرهنگیان به منظور ارایه خدمات به مشتریان در آستانه فرارسیدن سال نو در سطح شهرستان ری از ابتدای اسفند ماه فروش فوق العاده خود را با تخفیف 5 تا 45 درصدی آغاز کردند.

وی افزود: فروشگاه شهروند از یکم تا بیست هشتم اسفندماه 10 هزار قلم کالای خود را با تخفیف 5 تا 35 درصدی به مشتریان خود عرضه د و فعالیت این فروشگاه از ساعت 8 تا 24 است.

به گفته وی، فروشگاه رفاه شهرری نیز همزمان با سایر فروشگاهها 16 هزار قلم کالای خود را با تخفیف 5 تا 40 درصدی به مشتریان خود ارایه خدمات می کند.

همچنین فروشگاه هایپر(نجم خاورمیانه) 65 هزار قلم کالای خود را با تخفیف 10 تا 45 درصدی در اختیار مشتریان قرار می دهد و ساعت کار فروشگاه نیز از ساعت 8 تا 23 اعلام شده است.

رییس بازرگانی داخلی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری خاطرنشان کرد: فروشگاه فرهنگیان شهرری نیز اجناس خود را با 20 درصد تخفیف از 5 تا 27 اسفند ماه در ساعت اداری به مشتریان عرضه می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.