آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

افزایش 10 هزار مترمربعی فضاهای ورزشی در جنوب تهران

شهردار منطقه 20 تهران از احداث فضاهای ورزشی جدید با متراژ 10 هزار مترمربع با اولویت محدوده حریم و روستاهای این منطقه خبر داد.
خبرگزاری فارس: افزایش 10 هزار مترمربعی فضاهای ورزشی در جنوب تهران

به گزارش راگانیوزبه‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، منصور کتانباف از احداث مجموعه و فضاهای ورزشی جدید با متراژ 10 هزار مترمربع با اولویت محدوده حریم و روستاهای این منطقه خبر داد و گفت: توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی از اولویت‌های مدیریت شهری تهران است که احداث 10 زمین چمن مصنوعی و مجموعه ورزشی استخر و سونای شهید مدرس و سوله ورزشی الزهرا (س) در دولت‌آباد در سال‌جاری با متراژی بالغ بر 10 هزار مترمربع در این راستا بوده است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه تمامی محله‌های 20گانه شهرری به امکانات ورزشی تجهیز شده‌اند و رویکرد توسعه فضاهای ورزشی در سال‌جاری ارائه خدمات به ساکنان محدوده حریم و روستاها بوده است افزود: علاوه بر توسعه زمین‌های چمن مصنوعی در نواحی هفت‌گانه و محلات، روستاهای طالب‌آباد، محمودآباد، زمان‌آباد، قاسم‌آباد، عباس‌آباد، اسلام‌آباد، غنی‌آباد و فیروزآباد نیز که در محدوده حریم این منطقه قرار دارند به اماکن و فضاهای ورزشی تجهیز شده‌اند.

وی با بیان اینکه در بین مناطق 22گانه شهر تهران، منطقه 20 بالاترین آمار فضاهای ورزشی موجود را به خود اختصاص داده است افزود: در حال حاضر منطقه 20 دارای 62 زمین چمن مصنوعی با متراژ 60 هزار مترمربع، 17 زمین فوتبال خاکی با متراژ 88 هزار و 350 مترمربع، 40 زمین آسفالته خیابانی با متراژ 20 هزار مترمربع است که در اختیار شهروندان قرار دارد.

کتانباف به لزوم توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 32 مجموعه ورزشی نظیر استخر سوریان، 10 سوله الزهرا(س)، 5 زورخانه، سالن‌های ورزشی، مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم(ع) و … با متراژ 135 هزار مترمربع در جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران فعال هستند.

شهردار منطقه 20 به رشد هفت و نیم برابری اماکن و فضاهای ورزشی این منطقه طی نه سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: تمامی زمین‌های چمن مصنوعی این منطقه که بالغ بر 62 مورد است از سال 84 تاکنون احداث و بهره‌برداری شده که در کنار ده‌ها مجموعه ورزشی و سوله الزهرا(س) زمینه دسترسی آسان به اماکن ورزشی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921205000852#sthash.RfxkC0La.dpuf

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.