آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فعالیت شورایاران جنوب تهران تخصصی شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 20 الهام فخاری عضو ستاد هماهنگی و اجرایی شورایاری های شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در جمع شورایاران محلات منطقه 20 گفت: کارگروه های تخصصی اجتماعی و فرهنگی، سلامت و محیط زیست، عمران و شهرسازی و آموزش و مشارکت های اجتماعی با هدف بهره مندی بیشتر از نقطه نظرات شورایاران با نگاه واقع بینانه و تخصصی تر شکل گرفته است.

فخاری روحیه مشارکت پذیری و فعال شورایاران محلات 20 گانه منطقه 20 را مثبت ارزیابی کرد و افزود: سهولت اجرای برنامه های محلی و اداره بهتر محلات به دست شورایاران از مهمترین پیامدهای فعالیت کارگروه های تخصصی خواهد بود.

وی ادامه داد: شکل گیری کارگروه های تخصصی شورایاران بر اساس تغییرات و بازنگری در آئین نامه اجرایی است.

سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 نیز گفت: شورایاران به عنوان تنها مرجعی که در ارتباط مستقیم با مردم هستند، ظرفیت ارزشمندی برای اداره امور محله محسوب می شوند.

صفوی افزود: برنامه های اجرایی محلات در سال های اخیر با لحاظ نقطه نظرات شورایاران برنامه ریزی و اجرا شد که از نتایج خوبی برخوردار بود.

بر اساس این گزارش انتخابات کارگروه های تخصصی شورایاران محلات 20 گانه با حضور نائب رئیس کمیسیون اجتماعی فرهنگی ، دبیر و اعضاء ستاد هماهنگی و اجرایی شورایارای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 20 در سرای محله نفرآباد هاشم آباد برگزار شد و جعفر شربیانی به عنوان دبیر کارگروه اجتماعی و فرهنگی، علی قبادی به عنوان دبیر کارگروه سلامت و محیط زیست، مسعود امان اللهی به عنوان دبیر کارگروه آموزش و مشارکت های اجتماعی و مسعود عباسپور به عنوان دبیر کارگروه عمران و شهرسازی انتخاب شدند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.